I per fi… Vestit Plantain!! RUMS.

Fa moooolt que tinc aquest patró (de descàrrega gratuïta si us registreu a la pàgina de Deer and Doe). He anat veient moltes de les versions que s’han fet per la xarxa i de pas m’he anat inspirant.

Tenia moltes ganes de fer-me un vestit, de provar el patró i de pas de cosir per mi, que d’ençà que existeix la iniciativa RUMS i veig tot el que es cusen moltes blogueres per elles mateixes cada dijous, em fan molta enveja.

8.40 del matí, amb el Bernat per allà al voltant, amb presses per anar a l'escola i a la feina, i després d'adonar-me que tenia la roda de la bici punxada. Així que no m'ho tingueu en compte, es fa el que es pot :-)

8.40 del matí, amb el Bernat per allà al voltant, amb presses per anar a l’escola i a la feina, i després d’adonar-me que tenia la roda de la bici punxada. Així que no m’ho tingueu en compte, es fa el que es pot 🙂

 

 

Després de donar-hi moltes voltes m’he decidit per la màniga 3/4, allargar els baixos uns 30cm i convertir-la en un vestit, posar puny al coll  i fer unes butxaques amb una tela d’estrelletes que m’encanta i les colzeres a joc.. Bé, també vaig posar punys a le smànigues però van quedar fatal. Feien moltes onades i al final els vaig tallar i he fet una vora normal, amb puntada zigzag. Per baix és recte, tot i que a les fotos no es veu gaire. I de moment va sense vora. Jo tinc samarretes comprades que no porten vora a baixos, mànigues… així que “porque yo lo valgo” 🙂

Us deixo una foto del vestit a mitges, sense vores i fils penjant. Però perquè es vegi una mica més en global.IMG_2311

Les butxaques fa una mica d’arruga (imagino que la tela de samarreta és massa prima, i el cotó massa rígid) i potser les tanco i tallo la tela de dins, ja veurem. Igualment em vaig inventar el patró i m’han quedat massa petites, però són taaaant boniques 🙂

butxaca_colzera

 

Però el resultat m’encanta! Per la il.lusió de cosir-te la teva pròpia roba, al gust de cadascuna. Per la facilitat de cosir el patró i pel  munt de variacions que permet.

I tinc més variacions en ment, en faré segur!! 🙂

Les teles són:

Tela gris de samarreta una mica gruixuda, dels Encants (a 2 o 3 euros el metre!)

Tela verda de punys de Borte Band Stoff

Tela de cotó d’estrelletes, de MisforMake

El patró es pot descarregar gratuïtament aquí

Voleu saber què ha cosit la resta de gent, per la RUMS?

cliqueu la imatge per anar a la web de RUMS

 

27 pensaments sobre “I per fi… Vestit Plantain!! RUMS.

  1. Ho reconec… encara no he cosit una plantain… durant uns dies ho oblido, però torna a arribar el dijous i surt una nova versió que em deixa els ulls oberts com unes taronges… aquesta setmana és la teva!

  2. Retroenllaç: Plantain d’embaràs | FentPensantDient

Deixa un comentari