Plantain d’embaràs

Em vaig cosir una samarreta/vestit Plantain ja fa molt, em va encantar, vaig decidir repetir… i fins avui. Se m’acumulen les idees i els projectes de costura, no us passa?

Ara necessitava roba per posar-hi la panxa però m’agradaria que fos roba que em pogués seguir posant quan ja hagi parit. I vaig pensar que el patró Plantain era bastant adequat perquè ja és un patró bastant ample.

Me cosí una camiseta/vestido Plantain ya hace mucho, me encantó, decidií repetir…y hasta hoy. Se me acumulan las ideas y proyectos de costura, ¿no os pasa?

Ahora necesitaba ropa donde poner la barriga 🙂 pero me gustaría que fuese ropa que pudiese seguirme poniendo hasta que haya parido. Y pensé que el patrón Plantain era bastante adecuado porque ya es un patrón bastante ancho.

IMG_4698

Les modificacions que he fet han sigut allargar una mica el patró, que queda com una mena de vestit curt, i ampliar una mica els laterals, no massa, a partir de sota el pit.

La tela és un punt finet que vaig comprar fa temps i rebaixat a La Casa del Retall. Al coll li he posat puny i en canvi a les mànigues els hi he posat com un puny però amb tela de samarreta. No ha acabat de quedar bé del tot però em sembla que ho deixo així.

Las modificaciones que he hecho han sido alargar un poo el patrón, que queda como un vestido corto, y ampliar un poco los laterales, no mucho, desde debajo del pecho.

La tela es un punto finito que compré hace tiempo y rebajado a La Casa del Retall. E el cuello le he puesto puño y en cambio en las mangas les he puesto como un puño pero con tela de camiseta. No he terminado de quedar bien del todo pero me parece que lo dejo así.

IMG_4707

Per la vora de baix vaig tenir molts problemes. Primer vaig intentar fer una vora. Tot i utilitzar peu de “doble arrastre” i puntada elàstica, la tela no em corria bé i se m’acumulava tota sota el premsateles. Al final vaig aconseguir fer la vora però va quedar tota ondulada i bastant lletja. Em va tocar desfer i finalment vaig decidir passar la overlock amb una puntada estreta. Volia fer aquella puntada amb 3 fils que queda enrollada, però vaig estar fent bastantes proves amb un retallet i no hi va haver manera. Una vegada més no sé si sóc jo, la tela, o la over, que per cosir sense més va bastant bé però per fer coses “extra” potser és una mica justeta…

El resultat final m’agrada molt. Còmode, fresqueta, portable… Potser de cara a l’estiu vinent, quan ja no tingui (tanta) panxa l’entraré una mica dels laterals… o no!

Para el bajo tuve problemas. Primero intenté hacer un dobladillo. Aún y utilizar pie de doble arrastre y puntada elástica la tela no orría bién y se me acumulaba debajo del prensatelas. Al final conseguí hacer el dobladillo pero quedó todo ondulado y bastante feo. Me tocó deshacer y finalmente decidí pasarle la overlck con una puntada estrecha. Quería hacer aquella puntada con 3 hilos que queda enrollada, pero estube haciendo bastantes pruebas con un retalito y no hubo manera. Una vez más no sé si soy yo, la tela, o la over, que para coser sin más me va bastante bien pero para hacer cosas extras quizás es un poco justilla…

El resultado final me gusta mucho. Cómodo, fresquito, portable… Quizás de cara al verano que viene, cuando ya no tenga (tanta) barriga lo entraré un poco de los laterales… o no.

IMG_4713

Patró Plantain de Deer & Doe (gratuït).

I como cada dijous, anem a veure RUMS!

Patrón Plantain de Deer & Doe (gratis)

Y como cada jueves ¡vamos a ver RUMS!

4 pensaments sobre “Plantain d’embaràs

Deixa un comentari

