Pantalons sarouels per donar i per vendre… i que visqui la overlock!!

Estic en “mode sarouels” total.

IMG_2369

 

Que haig de fer un regal a una embarassada? sarouels de nadó. Que ma mare necessita un regal per una nena que ha nascut fa poc, sarouels. Que una padrina vol fer un regal pels seus fillols, sarouels!

collagesarouels

 

Crec que en 15 dies n’hauré cosit uns 10! 🙂

Però com deia al títol… que visqui la overlock!!! Em declaro oficialment reconciliada amb la maquineta dels nassos. Tant, que us poso una foto dels pantalons… del revés!!! 🙂love overlock

I admeten taaaantes combinacions, de teles, de punys, aplicacions, butxaques, pirates, llargs… Us en ensenyo uns quants.

9-12 FPD 3-6m FPD 0-3m FPD

 

I finalment m’he decidit a començar, amb aquesta peça, una “línia de roba” (per dir-ho d’alguna manera) del FentCosint. Crec que cada dia m’agrada més cosir roba!!

Si voleu patrons, a la xarxa en corren bastants de gratuïts. Per exemple el blog Para Mi Peque con Amor en té en algunes talles. De totes maneres és un tipus de pantalons bastant fàcil de treure el patró i a partir d’uns pantalons o un patró de pantalons de la talla que us interessi podeu fer el vostre propi patró, es fan en dues peces iguals (davant i darrere) simplement baixant el tiro i posant l’ample de camal que ens interessi. Jo m’estic fent els meus propis patrons. Quan els tingui una mica més estudiats els intentaré penjar per compartir.

IMG_2380

Anuncis

6 pensaments sobre “Pantalons sarouels per donar i per vendre… i que visqui la overlock!!

Deixa un comentari

