I més samarretes!!!

Ara sí que ja arriba el bon temps. I les samarretes de fa dos anys que arrossega el Bernat comencen a deixar veure la panxa (sí, té gairebé 4 anys i encara porta alguna samarreta de talla 18m o 2 anys, hihihi)

Així que, patró de 4 en la Carretera una altra vegada.

samarretes

Quan cuso samarretes de 2 en 2 vaig molt més ràpid. Primer marcar i tallar les dues, i després ho vaig fent tot repetit: dos espatlles, dos colls, dos mànigues, dos laterals… Em fa la sensació que trigo menys que si cuso una samarreta de principi a fi i quan acabo m’hi poso amb l’altre.

Segueixo amb els meus problemes amb colls i punys. Els he fet amb tela de samarreta però em queden desbocats. Igualment, si els cuso amb el coll o la màniga oberta, quan després tanco no em quadra bé i em fa com una punxa (crec que és un “problema” de fer-ho amb la overlock)

IMG_2412

Tampoc sé massa com acabar vores perquè siguin elàstiques. En aquesta he fet aquesta puntada, que és elàstica, i no queda malament. M’he comprat agulles dobles però necessito practicar perquè em quedi algo decent.

IMG_2411

Crec que ara ja en té prou i em posaré amb les de tirants, que també les fa servir molt  l’estiu.

enaccio

Sammarreta en acció. Com veieu és un patró una mica curt i no penso mai en deixar uns 10 cm sempre per sota, per fer la vora a la mida.

 

Totes les teles són dels Encants, calculo que cada samarreta m’ha sortit per 1 euros de materials.

 

 

 

5 pensaments sobre “I més samarretes!!!

  1. Hola! Així als Encants trobes tela de samarreta?
    No en trobo a les tendes de teles i per ara no vull fer cap compra on-line. Gairebé tot és força acr i sóc súper novata.

Deixa un comentari

