Cool Bomber

A principis de setembre les noies del blog Fans de la Ottobre van fer un “Cose Conmigo” de la jaqueta Cool Bomber. Fa temps que tenia pensat cosir una jaqueta i vaig pensar que aquesta era una bona oportunitat per estrenar-me ja que no va forrada i a sobre tenia un tutorial.

A principios de septiembre las chicas del Blog de Fans de la Ottobre hicieron un Cose Conmigo de la chaqueta Cool Bomber. Hace tiempo que tenía en mente coser una chaqueta y pensé que esta era una buena oportunidad para estrenarme ya que no va forrada y encima tenía un tutorial.

Vaig anar seguint més o menys les dates del Cose Conmigo fins que em vaig encallar amb no sé quina costura (ah sí, el coll, que vaig haver de descosir) i es va quedar la jaqueta sobre la taula dies i dies. Finalment la vaig acabar. I aquí va venir la segona gran dificultat: fer fotos. Al final vaig llençar la tovallola de complir amb les dates pel recopilatori. En aquests moments de la meva vida em prenc la costura en mode zen. M’ho prenc amb calma, cuso quan puc i no m’estresso. He arribat a atabalar-me molt per voler cosir X peces, no tenir temps, enfadar-me… I no, cosir és un hobby, un plaer, em serveix per desconnectar, per relaxar-me, per passar-m’ho bé… I si estic 3 setmanes sense cosir, doncs ok. Si trigo 10 dies per cosir una samarreta, ok. Si tinc una sudadera tallada sobre la taula des de principis d’octubre, doncs ok.

 

Fuí siguiendo más o menos las fechas del Cose Conmigo hasta que me atasqué con no sé qué costura (ah sí, el cuello, que tube que descoser) y se quedó la chaqueta sobre la mesa días y días. Finalmente la acabé. Y aquí vino la segunda dificultad: hacer fotos. Al final tiré la toalla de cunplir con las fechas del recopilatorio. En estos momentos de mi vida me tomo la costura en modo zen. Me lo tomo con calma, coso cuando puedo y no me estreso. He llegado a agobiarme mucho por querer coser X prenda, no tener tiempo, enfadarme… Y no, coser es un hobby, un placer, me sirve para desconectar, para relajarme, para pasarmelo bien… Y si estoy 3 semanas sin coser, pues o. Si tardo 10 días para coser una camiseta, ok. Si tengo una sudadera cortada en la mesa desdeprincipios de octubre, pues ok.

picsart_11-07-11-12-05

I després d’aquest rollo, us explico algunes coses del patró. El meu fill medeix uns 117 o 118 cm. Li vaig tallar la talla 116 però amb la llargada de 122, perquè ja vaig veure que és un patró ample i ell a més a més és força primet. L’he fet amb softshell, una tela que no havia cosit mai i em feia cert respecte però no m’ha donat cap problema (l’he cosit amb agulla microtext). Vaig tenir un problema amb la cinta per tapar la costura del coll. Em va quedar fatal i vaig decidir treure-la. Problema: queden les puntades marcades a la tela, al tanto amb descosir i softshell! Per últim les butxaques, tot i marcar a la tela on anaven segons el patró m’han quedat absolutament assimètriques. Però vist el tema dels forats de descosir, em sembla que ho deixo així.

Y después de este rollo, os cuento algunas cosas del patrón. Mi hijo mide unos 117 o 118 cm. Le corté la talla 116 pero con el largo de la 122, porque vi que es un patrón ancho y el además es bastante delgado. Lo he cosido con softshell, una tela que no havia cosido nunca y me daba cierto respeto pero no me ha dado ningún problema (la he cosido con aguja microtext). Tuve un prblema con la cinta para tapar la costura del cuello. Me quedó fatal y decidí descoserla. Problema: quedan las puntadas marcadas en la tela, vigilad con descoser y softshell! Por último los bolsillos, que aunque marqué en la tela donde iban según el patrón me han quedado absolutamente asimétricos. Pero visto el tema de las marcas al descoser, me parece que lo dejo así.

picsart_11-07-11-00-47

Camino al cole, con su mochila y sus bolsillos asimétricos :-/

El meu fill està encantat amb la jaqueta i jo m’he animat per cosir-ne una més abrigada…però potser ja ho deixo per l’hivern vinent 🙂

Mi hijo está encantado con la chaqueta y yo me he animado para coser otra más abrigada…pero quizás ya lo dejo para el invierno siguiente 🙂

Teixits: Softshell de telas.es aprofitant un val de descompte que em van enviar i puny de La Pantigana shop.

Patró: cool bomber de la Ottobre 3/2016

Tejidos: softshell de telas.es aprovechando un vale de descuento que me enviaron y puño de La Pantigana shop.

Patrón: cool bomber de la Ottobre 3/20016

 

Enllaço: Menuda Inspiración, Blog de fans de la Ottobre i Cose con La Pantigana Shop.

Guardar

Guardar

Anuncis

5 pensaments sobre “Cool Bomber

Deixa un comentari

