Dessuadora senzilla amb butxaca

Aquí us vaig ensenyar la samarreta que havia fet a partir del patró de 4 en la Carretera. Aquest cop, a partir del mateix patró, he fet una dessuadora.
La samarreta la vaig fer a partir de la talla 4. Per fer la dessuadora he utilitzat els patrons de la talla següent (la 6) però corregint la llargada de màniga i de la dessuadora en si.

dessuadora

Pel coll i punys he utilitzat roba de puny verda que vaig comprar a una tenda de Dawanda.. Els he cosit abans de tancar i ho trobo molt més senzill i penso que és més fàcil que quedi millor.
És a dir: primer uneixo lapeça de davant i la de darrere per una espatlla, i llavors poso puny al coll. I per fer les mànigues, primer les uneixo al cos, després hi poso el puny i llavors tanco la màniga i el lateral de la samarreta.
No sé si s’entén, és que no vaig fer fotos del procés. Però si a algú li interessa puc fer un petit tutorial.

coll

Al final li he posat una butxaca al davant. L’armilla que li vaig fer fa una mica també en porta una i al Bernat li fa molta gràcia posar les mans a dins. Em va dir que volia una butxaca de cavaller però li vaig contestar que no sabia com eren, però li vaig enseyar diverses teles i va dir que una butxaca d’estrelles ja anava bé 🙂

sencera_amb_punys

M’agrada molt aquest patró. Té una versió amb coll en V i una de nena que encara no he provat. En faré més segur.

Les teles les he comprat a:
-la dessuadora als Encants
-la d’estrelles i el puny verd a Borte Band Stoff.

6 pensaments sobre “Dessuadora senzilla amb butxaca

Deixa un comentari