CC de Mi Rincón de Mariposas: un xandall de pana.

El blog de Mi Rincón de Mariposas va proposar un CC (“cose conmigo”) de pantalons infantils. Hi havia dues versions, un en talla 2-3 i un en talla 3-4.

Si cliqueu a la imatge aneu directament a l’entrada del “Cose Conmigo” on trobareu tota la informació

Vaig escollir el model en talla 3-4 perquè més o menys és la mida del meu fill i així no havia d’adaptar el patró, tot i que l’altre model m’agrada molt també.

fentpensantdient

En teoria és un pantaló de xandall, pensat per cosir en tela tipus xandall o samarreta gruixuda. Però com que vaig decidir apuntar-m’hi el dia que començava no vaig tenir temps de comprar tela amb antel.lació, i de tela de dessuadora no me’n quedava.

Vaig estar remenant i vaig trobar una faldilla de pana que m’havien donat per reciclar. Era bastant llarga així que m’hi cavien just les peces del patró. En les peces de darrere, a dalt, hi ha una costura, però al ser tot negre no es nota gens.

IMG_1648

Les genolleres, després de molt pensar i demanar consell al meu company (sempre l’atabalo amb tot de teles perquè em digui si combinen bé…) les he fet de pana fina d’una mena de vermell/taronja/granat (quin color és???).

IMG_1666

A la foto es veuen vermelles però realment és un to molt més ataronjat

Al patró base hi he afegit també butxaques, a partir d’aquest tutorial del mateix blog. És una manera bastant fàcil d’afegir butxaques a a qualsevol pantaló i m’agrada molt perquè a més et permet donar-li un toc de color al veure’s la tela de sota. De fet, la manera de posar-les és una mica diferent però són les mateixes butaxques que en aquest pantaló que ja vaig fer.

IMG_1665

A baix he aprofitat la vora dels pantalons. La veritat és que encara no li he pogut provar. Si li queden massa curts o massa llargs ja ho arreglaré.

A la cintura porta puny gris i potser hi afegeixo una goma perquè aguanti una mica més.

Moltes gràcies Mi Rincón de Mariposas pel patró i el tutorial. Diria que els patrons es quedaran penjats al seu blog “per sempre” aixì que si més tard us animeu, els podeu fer.

sencers

Són uns pantalons molt senzills de cosir, i el toc de les genolleres els fa una mica diferents.

Les teles són:

Pana negra reciclada

Pana vermella/taronja de Ribes i Calas

Puny gris de Cal Joan

Anuncis

5 pensaments sobre “CC de Mi Rincón de Mariposas: un xandall de pana.

  1. Que xulos, combinen molt bé! Nosaltres encara els tenim al “tinter”, ens falta la tela de dessuadora i el temps per anar-la a comprar. Coneixem un magatzem a la Garrotxa que en venen a metres i surt molt bé de preu… a veure si hi fem una escapadeta!

Deixa un comentari

