Pantalons “sarouels” de Para Mi Peque con Amor

Segur que coneixeu el blog de Para Mi Peque Con Amor.

I si no el coneixeu, no sé què feu aquí, cliqueu l’enllaç!! 🙂

A mi m’encanta! la roba que cus, tot el que penja, les activitats… Pel que fa a la roba hi ha un munt de tutorials, patrons, idees, trucs… és una mina!!

Fa poc va penjar en diverses talles un patró i tutorial per fer pantalons “cagats”. A mi personalment, per adults, no m’agraden gaire però als infants trobo que els queden genial. I a més a més, ara que els he fet, he de dir que són senzillíssims de fer, es cusen en un moment i queden preciosos, a part de còmodes, que al final és l’important!

Dissabte a la tarda, en una estoneta, vaig tallar teles i cosir… i pantalons fets!!

foto 1

Perdoneu la qualitat de les fotos… les vaig fer un cop regalats, i el color ha quedat molt pujat de to. En realitat la tela és d’un vermell “normal”, no fluor 🙂

Aquests són per regalar, per una amiga del Bernat.

Els he fet amb tela de dessuadora (de la “prima”, la que no és peluda per dins) que vaig comprar baratíssima als Encants (i que és de bastant bona qualitat 🙂 ), tela de puny comprada a Cal Joan i les genolleres són d’un retall de cotó de patchwork que em va regalar la Judit (gràcies Judit!).

foto 2

A l’enllaç que us he posat hi teniu el patró en 0-2m, 2-6m, 3-4 anys i 4-5 anys, a part d’un tutorial molt ben explicat.

foto 3

Per la talla he agafat el patró i no li he posat marge de costura, per fer-los una mica més petits. Tot i això han quedat bastant grans per la destinatària, així que potser seran per la tardor vinent 🙂

4 pensaments sobre “Pantalons “sarouels” de Para Mi Peque con Amor

Deixa un comentari