Un regal per l’Ohian i en Genís.

Aquest estiu van néixer dos nadons preciosos i els he cosit dos regals iguals.

foto 13

Vaig cosir dues mantetes, per un cantó són de polar i per l’altre de cotó.

manteta collage

És el primer cop que faig una manteta així que vaig començar per un disseny ben senzill de franges horitzontals. Amb la mateixa tela de exterior vaig fer les vores, doblegant-la i cosint per tot el voltant. Té mil coses a millorar, sobretot les cantonades!, però per ser la primera i haver-la fet sense cap tutorial ni res, n’estic prou contenta. A més a més haig de dir que la tela de bicicletes M’ENCANTA!! La vaig comprar fa 10 mesos i encara no l’havia estrenat perquè em feia pena!!! 🙂

foto 9

I dos pantalons. Els liles són de tela de samarreta una mica gruixuda i els verds de polar, perquè l’Ohian viu a Gasteiz i allà hi fa moooooolt fred 🙂

Pantalon liles foto 8

El patró del pantaló és el Xiana del blog Mi MaraMundo. Al tutorial no explica com es tallen les peces del patró, així que pels liles, els primers que vaig fer, vaig tallar 4 peces, dues per camal (com se sol fer pels pantalons) però pels de polar vaig tallar només dues peces, de manera que encara són més senzills de cosir perquè encara porten menys costures.

Us he fet una foto de com s’ha de posar el patró si els voleu fer només de dues peces, no sé si s’entén massa.

marcar pantalons

Marquen el patró, el girem i el tornem a marcar. Aquesta peça és un camal. Ara ho tornem a fer amb l’altre però procurant que ens quedi una peça simètrica.

Us recomano molt aquest patró. És per nadons d’uns 3 mesos però és ben senzill d’adaptar a talles més grans.

La tela de polar i la lila de la manteta és de Cal Joan, la de puny acanalat vermella i negra de La Pantigana Shop, el punt lila és d’una tenda de restos (carrer Floridablanca) i la de bicicletes de Fabric.com

Nota: perdoneu les fotos però entre que les faig amb el mòbil, que no en tinc ni idea i que tot era més aviat fosquet, han quedat una mica xurro.

 

Edito l’entrada per compartir un enllaç que m’ha passat la Xènia en un comentari: http://www.fleecefun.com/childs-fleece-pants-pattern-and-tutorial.html

Hi trobareu un patró de pantalons en talles des de 3m a 7/8 anys. No té la forma dels que jo he fet però baixant el “tiro” i posant punys, quedaria bastant aproximat. Gràcies Xènia.

6 pensaments sobre “Un regal per l’Ohian i en Genís.

  1. Per si t’interessa, jo fa uns dies vaig trobar aquest patró, encara no he acabat de fer-los, pero de moment crecq estab bastant bé, i n’hi ha de moltíssimes talles!

Deixa un comentari