Motxilles

Aquest dijous el Bernat comença l’escola i li volia fer jo les coses que necessita. Al final, a última hora, ens van donar la molt bona notícia que teníem plaça a l’escola que volíem, la que havíem posat en primer lloc però que d’entrada ens havíem quedat fora. I resulta que en aquesta escola no han de portar pràcticament res, així que de sobte em vaig quedar “sense feina” i vaig decidir fer-li una motxilla.

quan ja tenia les teles tallades vaig veure que al blog de Mi Rincón de Mariposas hi havia penjat un tutorial per fer una motxilla de tela, semblant al que jo volia fer, i vaig decidir seguir-lo.

El resultat em va agradar tant que en vaig fer una per la super amiga del meu fill, que la setmana passada va fer 3 anys.

IMG_0558

La tela principal és texà primet, el que em va sobrar de la faldilla del curs de costura i el vaig comprar a Ribes i Casals. La tela de quadrets la vaig comprar de rebaixes a la tenda Trossets ja fa molt de temps. I les teles de dinosaures i d’elefants, que les va triar el meu fill en els dos casos, són de Fabric.com, d’aquelles precioses i cares :-/

IMG_0560

Detall de l’etiqueta. Les lletres estan estampades amb segells i tinta per roba. L’altra etiqueta no em va quedar tant bé, no us l’ensenyo de prop 🙂

 

Les tires són de trapillo. Per fi he trobat una utilitat al cabdell de trapillo que em vaig comprar 🙂 Tenia una estora a mig teixir però a casa no som d’estores i no trobava ningú que la volgués, així que la vaig desfer i ja pensaré què en puc fer 🙂

 

IMG_0561

Detall de les cintes de trapillo

Bé, i no sé a vosaltres però a mi m’encanten!!! Em sobra una mica de roba texana i espero fer-me’n una per mi (però més gran i amb butxaca interior). Ja us l’ensenyaré 🙂

 

 

10 pensaments sobre “Motxilles

    • Sí, ha sigut una gran notícies.
      I la tela de dinosaures a mi també m’encanta. Diria que és del Michael Miller (o algo així). D’aquestes teles cares que només trobes on-line. Vaig fer una compra el Nadal passat i les vaig dosificant 🙂

Deixa un comentari