Estoig d’elefants

Aquest és l’estoig que vaig cosir pel swap vegà.

2013-05-19 15.31.27

Vaig seguir aquest tutorial de la Irina, del blog El Petit Taller. Està molt bé perquè sense ser reversible (cosa que complica el tema) totes les costures queden amagades.

2013-05-19 15.30.19

Per fer-lo jo vaig utilitzar tela de cotó fineta, la típica de patch, i potser amb una tela més rígida o amb entretela quedaria millor perquè conservaria més la forma. Però tot i això estic molt contenta amb el resultat.

2013-05-19 15.30.28

A partir del tutorial que us he dit podeu adaptar les mides segons si voleu un estoig pels bolis i llapis, un necesser, una bosseta per guardar les claus… Només cal modificar les mides del rectangle de tela (i la cremallera si cal) per tenir un estoig més allargat, més ample, més petit…

2013-05-19 15.30.33

I de pas, crec que he perdut la por a les cremalleres 🙂

2 pensaments sobre “Estoig d’elefants

Deixa un comentari