Swap vegà (II)

A l’entrada anterior us vaig ensenyar el que jo havia regalat al swap vegà. Avui toca ensenyar-vos el que em van regalar a mi.

En primer lloc us he d’explicar el problema que he tingut amb les fotos… bé, problema no, DESASTRE!!! Vaig rebre un paquet xulíssim, en un sobre xulíssim, amb unes etiquetes moníssimes… Vaig fer fotos de tot, i quan les anava a passar del mòbil a l’ordinador, les vaig esborrar!!! Aaaaaaaarrrrgggh!!! Ara “només” tinc fotos del que hi havia dins (menys les galetes que van volar!). Per sort, l’autora de tots aquests regals ha penjat aquesta foto al seu blog i us puc ensenyar el regal sencer.

Foto treta del blog “Mi vida con un vegano”. Aquí es veuen les galetes que van durar un instant 🙂

Bé, a mi em va fer el regal l’Alba, de Mi vida con un vegano. Té un blog preciós, dues filles precioses, i també cus (ella millor que jo!). Així que em va encantar veure que el regal era de part seva! 🙂

El regal estava composat per un pot de galetes de xocolata extremadament bones que van durar 24 hores a casa meva (i encara perquè les vam dosificar). Necessitem la recepta!!!. Una bossa de tela pel pa de floretes molt pràctica, una bosseta d’olor per posar a l’armari (amb canyella, clau…), un peix de tela pel Bernat (ell diu que és una pastanaga o un coet, segons el dia, i últimament se l’emporta al llit i la posa a dormir al meu coixí) i una carta escrita a mà (fa il.lusió rebre cartes a mà ara que tot són emails, whatsapps i coses d’aquestes!), i unes bossetes de chai (aquella infusió d’espècies) que m’encanta!

2013-06-05 19.03.28

La bossa del pa de fons, el peix-pastanaga-coet pel Bernat, els sobres d’infusió i la bosseta d’olor per l’armari.

 

2013-06-05 19.04.26

La bossa del pa

 

Tot anava acompanyat amb unes etiquetes molt mones (tens una lletra preciosa!), el sobre anava decorat amb celo de tela… quina llàstima haver esborrat les fotos!! grrrr

2013-06-05 19.04.06 2013-06-05 19.04.00 2013-06-05 19.03.55 2013-06-05 19.03.48

 

Bé, m’ha agradat molt aquesta experiència. De fet m’agrada cosir coses per regalar-les i, perquè negar-ho, m’agrada rebre regals 🙂

5 pensaments sobre “Swap vegà (II)

    • em va fer una ràbia… i vaig perdre un munt d’estona intentant recuperar-les amb programes varis que em descarregava però al final a tots havies d’acabar comprant-lo si et volies guardar les fotos. Així que vaig desistir.

  1. Retroenllaç: Resumen del segundo swap vegano.

Deixa un comentari

