Arròs amb pastanaga i panses

Avui una recepta que fa dies que no en penjava cap. Amb aquesta calor només mengem gazpatxo, hummus, amanides etc L’altre dia em van regalar 2 kilos de farina integral eco i ahir durant uns segons vaig pensar en fer pa…fins que vaig imaginar-me la calor que faria amb el forn encès. No us passa a vosaltres?

2013-06-20 14.56.48

Bé, us en recordeu de les galetes de pastanaga? I que us vaig explicar que tenia excés de pastanagues per casa? doncs aquesta va ser una altra de les receptes que vaig fer. Un arròs senzill de fer, dolcet, i que es pot menjar fred.

Ingredients

  • dues cebes
  • tres pastanagues
  • un carbassó gran
  • un grapat de panses
  • pipes de girasol
  • arròs (amb aquest sofregit us en surt per unes 4 o 5 racions, així que 500 gr per exemple)

2013-06-06 15.03.14

Elaboració

Tallem les cebes el més petit que podem. Rallem les pastanagues i el carbassó. Ho sofregim tot. Li podem posar una mica de pebre i all en pols. El curry segurament hi deu quedar bé però a casa meva és un condiment prohibit per l’aversió que hi té certa persona… 😉

Bullim l’arròs. Barregem l’arròs amb el sofregit i un moment abans de menjar i afegim les panses i pipes al gust.

Comentaris

El que vaig fer jo és fer arròs per 2 i amb el sofregit que va sobrar, vaig fer croquetes de tofu, com les d’aquesta recepta.

8 pensaments sobre “Arròs amb pastanaga i panses

    • L’arròs va bé amb tot. Ja tinguis la nevera plena o buida, sempre trobaràs dues o tres coses per fer amb arròs 🙂
      Aquest de panses i pastanagues és dolcet.

      Per cert amb porro a mi m’encanta l’arròs.

  1. Ja hem provat la recepta! Deliciosa! Hem fet una petita variació amb cúrcuma i… brutal! Segur que aviat torna a caure, sobretot ara que tenim overbooking de carbassons que ens donen!

Deixa un comentari

