Pasta amb xampinyons i tomàquets secs

2012-12-18 14.30.43

Una recepta ràpida i senzilla, ideal pel tupper del meu dinar 🙂

Ingredients (per dues persones)

  • 1 ceba
  • 1 safata de xampinyons
  • un grapat de pipes girsol
  • 4 o 5 tomàquets secs
  • Pasta (uns 200-250 gr) tant curta com llarga

Elaboració

Tallen la ceba i els xampis a trossets petits. Ho sofregim amb una mica d’oli. Mentrestant tallem els tomàquets secs (els meus són tal qual però els que estan bullits i amb oli també serveixen). Els afegim al sofregit. Jo els vaig posar quan els xampis havien deixat l’aigua i així es van hidratar una mica. També els podem tenir una estoneta en remull abans de posar-los a cuinar. De totes maneres si estan talladets petits a mi no em molesta si són una mica durs…

2012-12-17 21.04.15

Bullim la pasta (espirals en aquest cas). Barregem el sofregit amb la pasta i al moment de menjar-nos-ho hi posem un grapadet de pipes de girasol (millor crues i sobretot sense fregir/salar). Crec que a la pasta li queda bé el toc “cruixent” dels fruits secs o llavors. Si els podeu pagar, podeu posar-hi pinyons 😉

2012-12-18 14.30.52

Un pensament sobre “Pasta amb xampinyons i tomàquets secs

Deixa un comentari