Sabatetes toves

He fet aquestes sabatilles pel Bernat. Són de polar per dins, i la tela de fora és una coixinera de l’Ikea.

IMG_20121130_195132

He agafat el patró i tutorial de Mi Rincón de Mariposas i l’he adaptat una mica a ull per fer-lo tampany 25 (peuots que té el meu fill).

Com ja s’explica en el tutorial, per fer mides més grans la peça del pont és millor fer-la una mica més petita, ja que els nadons tenen els peus més rodonets que quan ja són més grans.

una

A mi el que m’ha passat és que m’han quedat una mica estretes i sense mitjó costen de posar.

A la sola no li he posat res perquè sigui més gruixuda. Diguéssim que és com si anés amb mitjons gruixuts. Em van epxlicar el truquillo de dibuixar puntets a la sola amb un retolador d’aquests que després ho planxes i la tinta queda com amb relleu. Així fa la funció antilliscant però no ho he provat.

dues

El meu principal problema és que el Bernat diu que no se les vol posar. Només em va deixar que li provés mentre les feia, per veure la mida, i ja està. Mai més. Paciència 🙂

deprop

I això que li’n vaig fer unes perquè em va veure que en feia unes per un nadó i se les volia quedar ell i li vaig prometre que li’n faria per ell.

Realment són bastant senzilles de fer. Potser en el tamany més petit costa una mica quan has de cosir algunes parts i tens tot de capes de tela i has de posar les mans en aquelles sabatetes tant petites i a sobre intentar no cosir-te el dit.

Aquestes són les primeres que vaig fer. Tamany aproximat: 2-3 mesos.

petites

Si les feu, deixeu uns marges de costura generosos que entre una cosa i l’altre es “perd” bastanta tela i sinó hi ha el perill que quedin petites.

De cara al bon temps es poden fer amb loneta i cotó, o com la del tutorial, reciclant uns texans i una samarreta vella.

2 pensaments sobre “Sabatetes toves

Deixa un comentari