Brownie de Dimensión Vegana

Tinc pendent fer una entrada recomanant alguns dels blogs que segueixo, o com a mínim fer la típica columna lateral del blog amb enllaços. Però mentrestant, us en he anat recomanant algun d’on he tret alguna de les receptes que he fet.

Avui toca recomanar el blog de La Dimensión Vegana. És un blog de receptes però amb la particularitat que estan fetes en vídeo. Us recomano que us hi passegeu una mica perquè tenen moltes receptes i molt bones totes! Personalment jo prefereixo les receptes escrites, però aquest blog val la pena, i el que faig jo és mirar els videos amb un llapis i un paper al costat i així vaig apuntant i ja no cal que el torni a mirar durant el procés o si vull repetir la recepta. Nosaltres a casa hem provat 3 tipus diferents de “formatge” (l’última mozzarella és brutal, ja penjaré la recepta!) i el seitán (la seva recepta és la més bona que he provat mai!).

Bé, doncs tenia ganes de fer un brownie, perquè n’he menjat moltes vegades però mai n’havia fet. I buscant per internet vaig trobar aquesta recepta del blog que us deia.

Només vaig fer-li una foto, i a sobre quan ja li havíem fet un tall (és que el Bernat no es podia esperar, quan li vaig dir que havia fet un pastís de xocolata per berenar va sortir disparat cap a la cuina!)

Ingredients

  • 2 tasses de farina
  • 1 cullerada de postre de vainilla
  • 1 pessic de sal
  • 50 gr d’avellanes
  • 3/4 de tassa de cacau en pols (pur)
  • 2 cullerades de postre de llevat
  • 2 tasses de sucre
  • 1 tassa de llet
  • 200 cc d’oli

Elaboració

Es barregen els ingredients secs (farina, sal, cacau, llevat i sucre). Hi afegim els ingredients líquids (vainilla, oli i llet). Remenem bé.

Hi afegim les avellanes trossejades (jo les vaig picar una mica amb la mà de morter).

Posem la massa en un motlle i ho posem al forn a 180ºC durant uns 40 minuts.

Comentaris

Les “tasses” dels ingredients són la mesura americana. Equival a les típiques tasses d’esmorzar amb nansa (o “mugs“), de 240-250 ml.

A mi em va quedar una mica “cru” per dins. Vull dir que quan punxava no quedava el palillo net, però el pastís estava boníssim i aquets punt “cru” quedava genial.

Els brownies originals es fan amb anous però a mi se m’havien acabat. La combinació xocolata i avellanes recorda a la nocilla i mmmmmmm!!! 🙂

8 pensaments sobre “Brownie de Dimensión Vegana

  1. ¡Pues a mí el puntillo crudo es lo que más me gusta de un brownie! Si además, se te olvidaron las nueces (sé que son muy buenas para la salud y tal, pero no me terminan de convencer), creo que sería mi pastel perfecto.

    • es que como no lo había hecho nunca no tenía muy claro como tenía que quedar, y queda genial el punto crudo mmmmm!!! Por cierto, pasa de nueces y hazlo con avellanas como yo que queda muy rico!! 🙂

      • Mi sabor preferido de entre todos los sabores que hay en el mundo es chocolate+avellana, con eso te lo digo todo…estoy pensando en hacer este brownie como base de mi tarta de cumpleaños…

  2. El provarem! Jo l’últim que vaig fer va ser el de “Delicias Veganas” i va triomfar per totes bandes. Allà posava que havia de quedar cruixent per fora i tovet per dins, així que penso que ha de quedar un punt cru, no?

    En fi, que menjaria brownie a totes hores… :P. Gràcies per compartir tantes receptes!!!

Deixa un comentari