Una bossa nova

Fa més de dos anys, em va començar a agafar la vena de cosir i vaig decidir fer-me una bossa per mi.

Vaig comprar una lona de l’Ikea i em vaig fer una bossa senzilla (dos rectangles) i aprofitant uns cinturons de tela que anaven amb un vestit i uns pantalons, per fer les tires.

El vaig cosir a mà tota contenta i uns dies després anava caminant pel carrer i la bossa es va obrir i em va caure tot pel terra 🙂

En aquella època el meu pare havia trobat una màquina de cosir (d’algú de la família que no feia servir) i estava intentant fer-la funcionar (sense obrir les instruccions, per suposat!!) i li vaig passar la bossa perquè li fes un repunt a màquina per tot el voltant. De passada ma mare m’hi va cosir un botó de clic per tancar-la (és la seva obsessió, que les meves bosses no es poden tancar!!). I l’he fet servir molt durant tot aquest temps. Tant, que la pobreta estava “per l’arrastre”. Les tires s’estaven desfilant i a més era tan clareta que l’havia de rentar cada dos per tres (o anar amb la bossa de color marronet, que també ha passat! 🙂 )

Així que dissabte a la nit, en un plis (haig de dir que les teles les havia tallat un altre dia, que encara em costa molt això de marcar i tallar) em vaig cosir aquesta bossa, d’un tutorial tret d’aquí. En la web posa que és una bossa per fer en 20 minuts, i realment es triga molt poc (jo una mica més però quan tingui més pràctica segur que trigo 20 minuts). Així que ara ja torno a tenir bossa, espero que per 3 anys més!!

Aquesta també està feta amb loneta de l’IKEA, que va perfecte per fer bosses ja que és una mica gruixuda.  I les tires són una veta ample i una mica gruixuda que vaig comprar a la merceria a 1,25 euros el metre. L’únic “fallo” és que són molt sintètiques i una mica dures, potser hagués anat millor que fossin de cotó… però és el que té anar a la merceria amb el Bernat, que no pots parar-te gaire a mirar res…

 

 

Per cert, faig una petició des d’aquí: m’han regalat una tela africana preciosa i em vull fer una faldilla. Teniu algun patró?

Un pensament sobre “Una bossa nova

Deixa un comentari

