Agafadors de cuina

Em vaig comprar una tela al Misformake (ara mateix la web no funciona), que m’agrada tant que em fa pena gastar-la.

Em vaig comprar només un Fat Quarter, així que no en tinc massa, però com que la intenció és fer-me’n una bossa he calculat que me’n sobra una mica i l’he aprofitat per fer aquests agafadors. A part quan li vaig fer els primers pantalons curts al Bernat vaig descobrir la roba de quadrets “tipus bata” que és molt barata i per segons què queda molt xula.

He seguit el tutorial d’un blog que es diu “Desilachado”. És una peça ideal per mi. Costures rectes, petita, relativament fàcil de cosir i, sobretot, en la meva versió, totes les costures queden amagades a dins, així que els diferents problemes que vaig tenir no es noten!! 🙂

La veritat és que m’encanta com han quedat. No sé si realment aïllen de l’escalfor però per penjar-los a la paret de la cuina queden la mar de bé. Estic per fer-ne en plan massiu i regalar-ne a tothom. Ja sabeu què us caurà pel vostre aniversari, je je!!

El procediment és senzill. S’ha de tallar, per cada agafador, dos quadrats de la tela que volem i dos quadrats de boata. Jo en un principi els vaig tallar tots iguals però al final un agafador és més gran que l’altre 😛

I també cal tallar dos rectangles per fer les tires per penjar-los (al tutorial enllaçat està tot més ben explicat, per si els voleu fer).

En aquesta foto es veu el moment de pànic principal, quan tenia les tires cosides i els hi havia de donar la volta. Vaig passar un imperdible com en teoria es fa, i de sobte tenia una bola de tela que no hi havia per on agafar-la. Però finalment ho vaig aconseguir!!!

I aquí el detallet de les tires, com que són de conjunt, les he fet amb les teles intercanviades. Estic molt orgullosa de la meva creativitat i inventiva! 🙂

Anuncis

5 pensaments sobre “Agafadors de cuina

  1. A mi la combinació de teles també m’encanta! Si trobo guata o algo similar igual m’aventuro a fer-ne! Jo vull fer-li alguna coseta pel cole de l’Emma (una motxilleta, la bosseta de l’esmorzar…) a veure si m’hi poso, que ara porto temps sense cosir res!

    • Jo crec que la guata és relativament fàcil de trobar…
      A veure què li fas per l’Emma… fotos!!!
      Ahir se’m va acabar de trencar un bolso molt senzill que em vaig fer fa temps i ja m’he tallat les teles per fer-ne un altre. Em falta comprar les tires per fer les nanses.

Deixa un comentari

