La primera peça de roba

He fet uns pantalons!!!

És la primera peça de roba que faig… Fins ara havia fet bosses i bossetes, decorat alguna samarreta, però… una peça de roba?? Ufff! quin respecte!!!

He de dir que ha sigut més fàcil del que em pensava i que amb una tarda més o menys estan enllestits (si tingués màquina de cosir suposo que encara aniria més ràpid). En el meu cas van ser uns quants vespres perquè ja se sap, entre que poses la petita bèstia a dormir, reculls una mica, prepares les coses de l’endemà etc se’t fan les tantes i hi ha dies que no tens esma d’agafar l’agulla…

La tela és la típica de les bates de les escoles, barata, de cotó i gens elàstica, que sinó encara se’m complicava més el tema.

El patró el vaig treure d’aquí (també hi ha tutoria en anglès), i el tutorial d’aquest blog tant xulo.

Per cert, del mateix blog de la “Petita Marieta” vaig treure també la idea de fer aquesta samarreta de monstre a conjunt… Què tindran els monstres que agraden tant als nens? El meu fill ja en té 3, de samarretes de monstres, i cada matí en demana una per posar-se!!

Image

Com veieu el Monstre està fet amb roba que em va sobrar dels pantalons. Els ulls i la dent són de feltre i la boca amb fil de brodar (d’aquest més gruixut, que m’ha costat la vida de cosir, tot sigui dit!)

2 pensaments sobre “La primera peça de roba

  1. Moltes mercès per els links…a mi m’encanta cosir i tinc maquina (després de ploricar no se quants anys al final me la van regalar,jjjj) i un munt de patrons en paper, si algun dia ens podem treure temps (horror que és això??) podem muntar una tardeta cassolana de vestits…una abraçada. Per cert ets una campiona.

  2. jo estic mirant quan em dura la falera de cosir i mentrestant fent un raconet, a veure si més endavant cau una màquina de cosir… Jo intento cosir a les nits, quan he posat el Bernat a dormir, però moltes vegades el cansament pot amb mi!

Deixa un comentari