Shorts del CC MRdM

Al blog de Mi Rincón de Mariposas van proposar un Cosim Plegades per fer uns shorts, tant en versió infantil com d’adult.

Com sempre vaig tard però finalment n’he enllestit uns pel Bernat (i en tinc pendents uns per mi!)

La tela és de l’Ikea. No l’havia vist mai abans, és com una mena de texà i les ratlles són fils més gruixuts de colors.

shorts

Els pantalons… heu vist que tenen un camal més curt que l’altre 😛

La cintura és roba de puny regal de la Judit (gràcies!). No n’havia fet servir mai i la veritat és que m’agrada bastant per fer cintures. Tot i això li he passat una goma elàstica per dins perquè no me’n fiava que aguantés.

Es cusen en una hora com a molt (comptant tallar la tela i tot!) perquè només són dues peces de roba.

IMG_0068

La cintura. La foto ha quedat amb una llum estranya però és puny acanalat

Jo vaig fer un zigzag per la vora de la tela perquè no es desfilés i la resta ho vaig cosir amb punt recte. Per la cintura primer vaig doblegar el puny per la meitat (tal i com està posat als pantalons) i li vaig passar un zigzag per tota la vora a les dues teles alhora (posant primer la goma dins!). Després ho vaig unir als pantalons amb zigzag i hi vaig fer un repunt.

IMG_0069

Un detall de la vora de baix

Pel que fa a la costura del cul, primer vaig unir les dues peces i després vaig planxar els marges cap a un cantó (els dos cap al mateix) i vaig fer una altra costura paral.lela.  Ho vaig llegir en algun blog d’algú que també havia fet aquests shorts i vaig pensar que era una bona idea per reforçar aquesta costura, que és potser la que més tiba, i evitar que s’obri.

Així és com queda la costura del cul per dins…

Així és com queda la costura del cul per dins…

...i així és com queda per fora.

…i així és com queda per fora.

I recordeu que si us animeu encara hi sou a temps! 🙂 Aquí trobareu els patrons per baixar i en les següents entrades un fantàstic tutorial per cosir-los. I a més a més, com que aneu tard com jo, us podeu mirar el recopilatori de tots els shorts que ja s’han cosit per inspirar-vos i agafar idees!!

5 pensaments sobre “Shorts del CC MRdM

  1. Than quedat molt xulos! Jo tambe em vaig comprar la roba aquesta per fer-ne llargs per l hivern i veig que queda molt xula.. Com ho has fet x casar les linies o es casualitat?

    • És casualitat! 🙂 en algun blog que segueixo ho explica, has de tallar una peça i posar-la sobre la tela buscant que casi amb l’estampat, i tallar la següent ( i tenir en compte els marges de costura!). A mi en sembla massa complicat jiji

Deixa un comentari