Costura col.lectiva. Un vestidet i més.

Una vegada vam quedar 4 amigues de la coral per cosir. Vam fer 4 bossetes que us vaig ensenyar aquí.

La setmana passada vam decidir tornar a quedar però no ens posàvem d’acord en què cosir. Una tenia una faldilla a mig fer i al volia acabar, l’altra volia fer un regal a uns amics que havien tingut una filla feia poc i la tercera volia fer una bossa o estoig per guardar agulles de mitja o ganxets.

2013-07-04 18.07.13

Tarda genial, costura a la terrasseta, vistes a Barcelona i bona companyia 🙂

Davant tanta disparitat jo vaig decidir que no faria res i em dedicaria a donar un cop de mà 🙂

Al final, la Maria Josep i jo ens vam posar a cosir un vestidet de nadó. Estàvem buscant patrons i just el blog La Capseta de Música va publicar aquesta entrada amb un vestit molt xulo i que em va semblar senzill.

Les mans de la Maria Josep, en acció!

Les mans de la Maria Josep, en acció!

Ens vam decidir per aquest però a l’hora de la veritat vam anar canviant-ho tot. Cap de les dues havia cosit mai un vestit, ni mànigues, i no sabíem com posar-les. Al final vam decidir fer-lo de tirants, amb vistes. Quan ja teníem el davant i el darrere amb les vistes cosides i tocava ajuntar-les ens va semblar que l’espai per passar el cap quedava molt petit (els nadons tenen el cap molt gran, i no hi ha res pitjor que posar una samarreta amb el coll estret a un nadó). Així que vam decidir que els tirants anirien enganxats amb snaps, per facilitar el posar i treure. Però a l’hora de la veritat encara ho vèiem curt i vam afegir una mica de baix negre doblegat per la meitat per allargar una mica el tirant.

vestit

Al final va quedar prou bonic i em consta que als pares de la criatura els va agradar (ara, he vist una foto i crec que no teníem massa present les mides d’un nadó de 8 setmanes perquè li va bastant gran 😉 )

tirants

 

I mentrestant, la Mon va cosir una bossa per les agulles de mitja (i l’Aina es va acabar una faldilla preciosa però no en tinc fotos 😦 )

IMG-20130705-WA0000

 

 

 

Anuncis

4 pensaments sobre “Costura col.lectiva. Un vestidet i més.

Deixa un comentari

