Un regal per l’Eudald

L’Eudald ja fa uns quants mesos que va néixer però encara no l’he pogut veure. I viu a Sabadell, eh? no us penseu!

Així que al final he decidit enviar-li per correu el regalet que li havia cosit que sinó els pantalons li aniran petits quan li doni :-/

I ara que sé que ja l’han rebut, puc publicar l’entrada.

general2

Estan fets amb tela de samarreta. La de ratlles vermelles té una mica de licra i la llisa, que també he utilitzat per punys i cintures, no.

detall_tiro

El patró el vaig treure del blog de la Pantigana. Està en talla 6 mesos però penso que és fàcilment adaptable a altres talles, jo com a mínim vull fer alguna cosa semblant pel meu fill (més gran i potser amb tela més resistent).

cintura

Han quedat amb alguna arruga estranya i les ratlles no coincideixen però fa pinta que seran ben còmodes per quan el petit Eudald vulgui començar a desplaçar-se i no massa abrigats de cara al bon temps.

general

A més a més aquest regal anava dins una bosseta amb el nom estampat amb els segells i un doudou de complement

2013-02-24 15.25.25 2013-02-24 15.25.03

5 pensaments sobre “Un regal per l’Eudald

  1. Són moníssims els pantalons! Jo dissabte passat vaig decidir que faré uns per l’estil a la Clara, però de cotó, dels que són tipus cagats, però sense ser-ho gaire. Això sí, em penso que seran per a l’estiu que ve!

    • Raquel, al blog de Mi rincón de Mariposas quan van fer el Cosim Plegades d’uns pantalons d’aquests “cagats” en talla adult, ella i algú més en va fer també per nens i recordo un enllaç a un patró. Per si t’ho vols mirar a veure si ho trobes.

Deixa un comentari