Seitán estofat amb pèsols

Un plat senzill de fer, bo, i que serveix per buidar la nevera, ja que li pots posar més o menys les verdures que vulguis.

Ingredients

  • una bola de seitán
  • una tasseta de pèsols
  • mitja safata de xampinyons
  • una pastanaga
  • 1 ceba
  • dos dents d’all
  • dues cullerades de salsa de tomàquet (crua o cuita)

Elaboració

Es talla ben petita la ceba i els alls. Es sofregeix en una paella. Mentrestant, tallem la pastanaga a rodanxes fines (si és molt gruixuda, les podem tallar per la meitat). Afegim la pastanaga al sofregit.

Quan la ceba comença a estar transparent hi afegim els xampinyons laminats i finalment les cullerades de tomàquet (la funció del tomàquet, bàsicament, és donar-hi color).

En una paella a part, marquem el seitán que haurem tallat en làmines no massa gruixudes.

Quan el sofregit estigui, hi afegim els pèsols, el seitán i un got d’aigua i espècies al gust (pebre, pebre vermell, farigola…). Ho deixem uns 10 minuts al foc.

 

Aprofito per dir que he penjat més fotos a la recepta del seitán, així potser ara s’entén una mica més…

2 pensaments sobre “Seitán estofat amb pèsols

  1. M’encanten les teves receptes!! Jo no sóc gaire de pèsols (excepte si són en crema), però aquest plat me’l fotria ara mateix. Millor no penjar fotos tan delicioses abans de dinar… :P.
    Per cert, l’altre dia vaig estar a punt de comprar gluten, però valia 6 eurazos (en un súper ecològic…) i vaig pensar que no em sortia gaire a compte… Hauré de fer una visita a un mercat completet i fer una llista de la compra amb idees del bloc ;).

    • El gluten eco és bastant car, tot i que et surt molt més barat que comprar el seitán fet. A la tenda que et vaig dir del Born, (la desl fruits secs) tenen gluten no eco més bé de preu. Si tornem a quedar un dia d’aquests te’n porto que en tinc molt (quan hi vaig compro dos kilos!!)

Deixa un comentari