Iguals

No ho faig mai, i de fet, faré tot el possible perquè no vagin cap dia els dos germans vestits iguals, a no ser que ho decideixin ells. Però tenia un metre d’aquesta tela, que vaig comprar de rebaixes fa molt de temps i que de fet no m’acaba d’agradar massa, i necessitava samarretes de tirants pels dos. Així que, per anar ràpid i (no cal enganyar-nos) per gastar la tela d’una vegada i deixar-la de veure sempre al calaix de la tela de punt, vaig fer dues samarretes iguals.

No lo hago nunca, y de hecho haré todo lo posible porque no vayan ningún día los dos hermans vestidos igual, a no sre que lo decidan ellos. Pero tenía medio metro de esta tela, que compré de rebajas hace mucho tiempo y que de hecho no me gusta mucho, y necesitaba camisetas de tirantes para los dos. Así que, para ir rápido y (hay que reconocerlo) para gastar la tela de una vez y perderla de vista para siempre, hice dos camisetas iguales.

img_1469050539098.jpg

Aquí mi hijo aciendo caras raras (y eso que no habéis visto el resto de fotos que todavía son peores, jaja)

El patró, em sembla (EM SEMBLA) que es aquest “sommertop” gratuït d’una pàgina alemana que es diu Klimperklein.

El patrón creo (CREO) que es este “sommertop” gratuíto de una página alemana que se llama Klimperklein.

img_1469051572937.jpg

Al Magí li queda tirant a estreta (creix tant ràpid que em canvia de talla quan encara no m’he acostumat a l’anterior!) i al Bernat li va massa ample, és el que té tenir un nen boleta i un nen fideu 🙂

A Magí le queda estrecha (crece tan rápido que me cambia de talla cuando todavía no me he acostumbrado a la anterior!) y a Bernat le va demasiado ancha, es lo que tiene tener un niño bolita y otro fideo 🙂

picsart_07-20-11.48.22.jpg

Les teles són de telas.es i el puny de La Pantigana.

Las telas son de telas.es y el puño de La Pantigana.

img_20160703_173048.jpg

Ja sé que dilluns em vaig acomiadar fins setembre però encara tenia aquetsa entrada per penjar, amb les fotos fetes i tot i volia aprofitar. Ara sí que sí, bones vacances 🙂

Ya sé que el lunes me despedí hasta setiembre pero tenía todavía esta entrada, con fotos hechas y la quería colgar. Ahora sí que sí, buenas vacaciones 🙂

Anuncis

Deixa un comentari

