Xprint

El patró de la temporada. Em sembla que no cal explicar massa. Al recopilatori del Blog de Fans de la Ottobre n’hi ha 31 i segur que en ronden més per les xarxes socials.

El patrón de la temporada. Creo que no es necesario contar mucho. En el recopilatorio del Blog de Fans de la Ottobre hay 31 y seguro que todavía hay algunas más en las redes sociales.

img_1469050431115.jpg

Foto “al natural”: comiendo helado y con mancha en los pantalones 🙂

Jo com sempre vaig lenta i l’he cosit ara, i haig de dir que m’encanta. És un patró motl senzill però al tenir la franja al lateral el fa diferent. I al Bernat que és bastant prim, li queda molt bé al tallar estret.

Yo como siempre voy lenta y la he cosido ahora, y tengo que decidr que me encanta! El patrón es muy sencillo pero al tener la franja lateral queda diferente. Y a Bernat, que es bastante delgado, le queda muy bien al tallar estrecha.

img_1469050386281.jpg

La tela de pilotes de futbol la vaig comprar a Alles für Selbermacher, on vaig fer una compra “auto-regal” pel meu aniversari (també em vaig comprar teles per mi!). El Bernat diu que “és e l’Atlètic de Madrid però no passa res” (!!)

La tela de balones de futbol la compré en Alles für Selbermacher, donde hice una compra “auto-regalo” para mi cumple (también me compré telas para mi!). Bernat dice que “es del Altletico de Madrid pero no pasa nada” (!!)

Amb aquesta entrada em sembla que m’acomiado fins al setembre, bones vacances! 🙂

Con esta entrada creo que me despido hasta setiembre, buenas vacaciones!

Enlazo también a Menuda Inspiración.

Guardar

Anuncis

4 pensaments sobre “Xprint

Deixa un comentari

