Regal nadó (patrons Ottobre)

Tinc unes amigues que estan esperant una filla i tenia moltes ganes de cosir-los alguna cosa. Una de les mares també és costurera i ja li havia estat fent pantalonets, bandanes… així que em vaig decidir per una samarreta. El patró és el Meow Meow (5) de la Ottobre 1/2015. Al Magí ja li vaig cosir en dessuadora prima i li he posat molt (no ho vaig arribar a penjar al blog), així que vaig repetir patró però en samarreta. L’obertura del coll l’he ampliat una mica per poder passar-lo bé pel cap.

Tengo unas amigas esperando que estan esperando una hija i tenía muchas ganas de coserles algo. Una de las madres también es costurera y ya le había estado cosiendo pantaloncitos, bandanas… así que me decidí por una camiseta. El patrón es el Meow Meow (5) de la Ottobre 1/2015. A Magí ya le cosí uno con sudadera fina i se lo he puesto mucho (no lo llegué a colgar en el blog), así que repetí patrón pero en camiseta. La apertura del cuello la he ampliado un poco para poder pasar bien la cabeza.

IMG_20160603_200204

I al final no em vaig resistir a cosir uns pantalonets. El patró és el Streaky legs (6) de la mateixa Ottobre. En realitat porta cintura amb goma, i així la vaig fer però quedava molt rara (potser no ho vaig fer bé) i la vaig tallar i li vaig posar puny. Aquesta tela grisa és un cotó bastant bo i té una textura moooolt agradable.

A mi m’encanta com ha quedat. És més, si m’arriba la tela d’estrelletes penso fer uns pantalonets iguals pel Magí, unes quantes talles més grans 🙂

Y al final no me resistí a coser unos pantaloncitos. El patrón es el Streaky legs (6) de la misma Ottobre. En realidad lleva cintura con goma, y así los hice pero me quedava muy raro (quizás no lo hice bien) y la corté y le puse puño. Esta tela gris es un algodón de bastante calidad y tiene una textura muuuuy agradable.

 

A mi me encanta como ha quedado. Es más, si me llega la tela de estrellitas le pienso hacer unos pantalones iguales a Magí, unas cuantas tallas más 🙂

IMG_20160603_200042

 

Patrons: Meow meow i Streaky legs de la Ottobre 1/2015

Tela grisa de La Casa del Retall i d’estrelles de Telas Pedro

Etiqueta: Hilos y más

 

IMG_20160603_200047

 

Enllaço amb Blog de Fans de la Ottobre i Menuda Inspiración

Guardar

Guardar

Guardar

Guardar

Anuncis

7 pensaments sobre “Regal nadó (patrons Ottobre)

Deixa un comentari

