Pantalonets

Vaig a intentar reactivar el blog 🙂 Ja ha passat l’estiu, el final de l’embaràs i el meu fill petit ja gairebé té 3 mesos. Tinc entrades a mig fer des de l’estiu que es van quedar sense publicar.

La veritat és que ara pràcticament no tinc temps per cosir però en canvi cuino més i també volia publicar algunes entrades sobre el part i el postpart. Em fixo l’objectiu d’entrada setmanal, a veure si ho aconsegueixo 🙂

Voy a intentar reactivar el blog 🙂 Ya ha pasado el verano, el final del embarazo y mi hijo pequeño ya tiene casi 3 meses. Tengo entradas a medio escribir desdel verano que se quedaron sin publicar.

La verdad es que ahora prácticamente no tengo tiempo para coser, pero a cambio cocino más y también quería publicar algunas entradas sobre el parto y el postparto. Me fijo el objetivo de una entrada a la semana, a ver si lo consigo 🙂

IMG_5274

Aquí tenemos al pequeño gordito muy poco conjuntado pero todo con ropa handmade 🙂

A l’estiu vaig cosir (ja li han quedat petits) dos pantalons cagats, de talla aproximada un mes, amb tela de samarreta per poder-los usar ara a la tardor abans que comencés el fred. M’ha encantat cosir-los i m’encanta el resultat, així que intentaré fer-ne per més endavant amb tela de dessuadora.

En verno cosí dos pantalones cagados, de talla aproximada un mes, con tela de camiseta para poderlos usar en otoño antes que empezarael frío. Me ha encantado coserlos, y me encanta el resultado, así que intentaré hacer más en tela de sudadera.

pantalons

IMG_5501

Els de ratlles els vaig cosir a casa, amb la over, però els de taurons els vaig cosir de vacances, que només tenia la màquina plana. Ha sigut una bona experiència tots aquests dies sense over, que és la màquina que més faig servir de normal. He investigat puntades, premsateles… és un altre rotllo cosir amb màquina plana: va més lent, és com més artesanal, la over em sembla molt més “industrial”.

Los de rayas los cosí en casa, con la over, pero los de tiburones los cosí de vacaciones, que sólo tenía la máquina plana. Ha sido una buena experiencia todos estos días sin over, que es la máquina que más uso con diferencia normalmente. He investigado puntadas, prensatelas… es otro rollo coser con máquina plana: va más lento, es como más artesanal, la over me parece mucho más “industrial”

costures

Las costuras con la màquina plana… ¿no quedan mal, verdad? 🙂

Amb aquestes mini-costures estic gastant els retallets de punt que tinc guardats. Aquestes teles en concret ja ni sé d’on són però el Bernat té una samarreta de taurons i jo una Arorua de ratlles 🙂

Con estas mini-costuras estoy gastando los retalitos de punto que tengo guardados. Estas telas en concreto ya ni sé de donde son pero Bernat tiene una camiseta de tiburones y yo una Arorua de rayas 🙂

Anuncis

Deixa un comentari

