Calcetes/Braguitas

Vaig sempre tard a tots els CC. Crec que m’agraden massa projectes, patrons, idees… i tinc molt menys temps per cosir del que m’agradaria.

Hilos y Más va proposar un CC per cosir unes calcetes. Jo just tenia la idea (i la tela!) de fer-me un bikini així que vaig pensar en aprofitar el patró per la part de baix, però primer volia provar de fer-les en algun retall de samarreta, a veure què tal. A més a més en el tutorial explica molt bé com es posa el FOE i, després d’una primera prova amb aquesta samarreta, li he perdut la por i fer les calces va ser un moment.

Siempre voy tarde con los CC. Creo que me gustan demasaido proyectos, patrones, ideas… y tengo mucho menos tiempo para coser del que me gustaría.

Hilos y Más propuso un CC para coser unas braguitas. Yo justo tenía la idea (¡y la tela!) de hacerme un bikini así que pensé en aprovechar este patrón para la parte de abajo, pero primero quería probar con algún retal de camiseta, a ver qué tal. Además en el tutorial se explica muy bien como se pone el FOE y, después de una primera prueba en esta camiseta, le he perdido el miedo y poner el FOE ha sido un momento.

IMG_4867

Ja posada, n’he fet dues. Pel bikini hauré de modificar el patró perquè és un model molt petit (no de talla, que el patró va amb diverses talles disponibles, sinó de la forma en si).

Ya puestos, he hecho dos. Para el bikini tendré que modificar un poco el patrón porque es un modelo muy pequeño (no de talla, que el patrón va con diversas tallas disponibles, sinó de la forma en si).

 

IMG_4868

Como veis las fotos hoy van de tendederos 🙂

 

La tela de topos la vaig comprar fa mil anys a Dawanda però no recordo en quina tenda.

La de lleopard és la tela del “¿Too Wild for you?” que em va regalar La Pantigana

El FOE es de Hilos y Más.

La tela de topos la compré hace mil años en alguna tienda de Dawanda.

La de leopardo es la del “¿Too Wild for you?” que me regaló La Pantigana.

El FOE es de Hilos y Más.

¿Rumseamos?

Anuncis

5 pensaments sobre “Calcetes/Braguitas

Deixa un comentari

