Samarreta amb FOE / Camiseta con FOE

Una samarreta del tirants pel meu fill… i m’estreno amb el FOE!

No m’ha acabat de quedar bé del tot, potser l’hauria d’haver tibat una mica més mentre el col.locava. Reconeixo que ho vaig fer a ull, i potser hauria d’haver calculat la mida…

Una camiseta de tirantes para mi hijo… ¡y me estreno con el FOE!

No me ha quedado bien del todo, quizás tendría que haber estirado un poco más el FOE mientras lo ponía. Reconozco que lo hice a ojo, y quizás tendría que haber calculado la largada necesaria…

IMG_4844

En tot cas he vist que el FOE no és tant complicat de cosir com em pensava i ja li he perdut la por (ho havia intentat un parell de cops, fracassant rotundament). Així que us recomano el patró i tutorial de Hilos y Más per fer unes calces amb FOE on explica perfectament com col.locar-lo.

De todas formas he visto que el fOE no es tan complicado de coser como me pensava y ya le he perdido el miedo (lo había intentado un par de veces, fracasando rotundamente). Así que os recomiendo el patrón y tutorial de Hilos y Más para coser unas braguitas con FOE que explica perfectamente como colocarlo.

IMG_4845

El patró és el 22 de la Ottobre 3/2015 (tribal triangles). Enlloc del puny del coll li he posat FOE, la resta és igual. Per sorpresa, he tret la talla 104 i enlloc d’anar enorme com sempre és més aviat estreta. Jo ja no entenc res amb les talles d’aquesta revista…

Li vaig preguntar al meu fill si volia etiqueta de Superman o de Batman. Quines preguntes a fer! De les dues, mama!! I encara em preguntava si no en podia comprar de Spiderman 🙂

El patrón es el 22 de la Ottobre 3/2015 (tribal triangles). En lugar del puño del cuello le he puesto FOE, el resto es igual. Por sorpresa, he sacado la talla 104 como siempre y en lugar de ir enorme como siempre va más bien estrecha. Yo ya no entiendo nada con las tallas de esta revista…

Le pregunté a mi hijo si quería etiqueta de Superman o Batman. ¡Qué preguntas que hagos! ¡¡De las dos, mama!! Y todavía me preguntava si podría comprar de Spiderman 🙂

IMG_4839

Les teles són:

Samarreta blava de La Pantigana (acostumo a utilitzar teles dels Encants i es nota quan cuses amb tela de més qualitat)

Samarreta de cotxes diria que de telas.es

FOE de Hilos y Más

Las telas són:

Camiseta azul de La Pantigana (acostumbro a coser con telas de los Encants i se nota cuando coses con telas de más calidad)

Camiseta de coches diría que de telas.es

FOE de Hilos y Más

 

banner_blanco

 

 

Anuncis

5 pensaments sobre “Samarreta amb FOE / Camiseta con FOE

  1. M’encanta!!! tenia ganes de veure més versions d’aquesta samarreta, és el que més m’atreu de la darrera ottobre. Les teles que has combinat queden beníssim!
    Sobre la qualitat de les teles, l’única vegada que vaig comprar als Encants (això sí, vaig comprar-ne moltes) trob que tot i que la qualitat és variada, en general em va resultar molt bé tot. A vegades he comprat a altres tendes “amb més nom” i després se m’han omplit els punys de bolletes grrrrr.
    El FOE jo sempre el calcul abans de posar-lo, medeixo el que necessit, multiplico per 0,85 i afegeixo 2cm (un pel començament i un pel final). Però per posar-lo a ull i esser la primera vegada trob que t’ha quedat realment fantàstic!

    • sí, serà que a vegades no m’ho miro massa quan vaig als Encants (reconec que a vegades m’atabalo amb tanta tela!). I gràcies per explicar-me les mesures del FOE. Al tuto de Hilos y Más també ho explica però vaig tirar una mica pel dret. Ara estic fent calcetes i aquesta vegada sí que mediré 🙂

  2. De este patrón todavía no hemos visto muchas versiones, la tuya es genial, has combinado las telas genial. Las etiquetas de la espalda geniales! si es que no se les puede preguntar jajajaja
    El foe te ha quedado genial, es muy buena idea.

    Gracias por enlazar al blog de fans de Ottobre.

    Besos

  3. Retroenllaç: Calcetes/Braguitas | FentPensantDient

Deixa un comentari

