Samarreta MRdM style /Camiseta MRdM style

Tinc una samarreta de màniga curta molt senzilla però amb una forma que m’encanta. Necessitava (necessito!) samarretes. I tinc poc temps, o més cansament, i la panxa grossa (tirar-se per terra a calcar patrons no és molt agradable en aquests moments). Així que vaig decidir no complicar-me la vida i fer el que havia vist tantes vegades al blog de Mi Rincón de Mariposas: treure el patró a partir de la samarreta.

Tengo una camiseta de manga corta muy sencilla pero con una forma que me encanta, Necesitaba (necesito!) camisetas. Y tengo poco tiempo, o más cansancio, y la barriga más grande (tirarse por el suelo a calcar patrones no es muy agradable en estos momentos). Así que decidí no complicarme la vida y hacer el que había visto tantas veces en el blog de Mi Rincón de Mariposas: sacar el patrón a partir de la camiseta.

IMG_4638

Com que és de màniga curta vaig fer el davant i el darrere d’una sola peça, amb unes mànigues bastant curtes. Només vaig haver de doblegar la samarreta per la meitat, posar-la sobre la tela doblegada i dibuixar. Despres li vaig posar puny negre a mànigues i coll i vaig fer la vora a baixa. Ah, la vaig ampliar una mica dels cantons perquè m’hi càpiga la panxa i la vaig fer un pèl més llarga. En una hora màxim vaig tenir la samarreta feta i me l’estic posant moltíssim, és rentar i posar. De fet no sé perquè no me n’he fet més, aquesta tarda hi torno! 🙂

Como es de manga corta hice el delantero y el trasero de una sola pieza, con unas mangas bastante cortas. Solo tuve que doblar la camiseta por la mitad, ponerla sobre la tela doblada y dibujar. Después le puse puño negro en mangas y cuello e hice un dobladillo en el bajo. Ah, la amplié un poco por los lados para que me quepa la barriga y la alargué un poquito. En una hora máximo tenía la camiseta hecha y me la estoy poniendo muchísimo, es lavar y poner. De hecho no sé porque no me he hecho más, esta tarde me pongo a ello 🙂

IMG_4780

Tinc fotos de dos tipus: les que em va fer el meu fill, que em va dir que val, que m’en feia, però que després vaig veure que no en tenia cap ganes, va fer 3 fotos i va marxar a jugar, i unes autofotos cutres que no he aconseguit que es vegi la samarreta sencera. Una joia d’entrada, vaja!

Tengo fotos de dos tipos: las que me hizo mi hijo, que me dijo que vale, que me las hacía, pero que después vi que no le apetecía nada, hizo 3 fotos y se fué a jugar, y unas autofotos cutres que no he conseguido que se vea la camiseta entera. ¡Una joia de entrada, vaya!

IMG_4786

 

Teles:

-tela de samarreta d’estrelletes de Telas Pedro de rebaixes

-puny negre de La Pantigana

-patró inventat a partir d’una samarreta comprada.

Telas:

-tela de camiseta de estrellitas de Telas Pedro, de rebajas.

-puño negro de La Pantigana

-patrón inventado a partir de una camiseta comprada.

I com cada dijous, RUMS

Anuncis

6 pensaments sobre “Samarreta MRdM style /Camiseta MRdM style

Deixa un comentari

