Samarreta Be Cool de la Ottobre

Arriba el bon temps i cal cosir samarretes en cadena. L’any passat vaig cosir moltes raglan naii i la de 4 en la carretera i volia canviar de patró, però necessitava un patró senzill per fer-ne moltes en poc temps 🙂

El model és el 19 (Be Cool) de la Ottobre 1/2015, en la talla 104, que li va una mica gran tot i que medeixo 103 cm però així dura més 🙂 La tela d’estrelles la va triar ell quan em va veure amb una faldilla que m’he fet utilitzant aquesta tela (quan aconsegueixi fer-ne fotos us l’ensenyo!).

Llega el buen tiempo y quería coser camisetas en cadena. El año pasado cosí muchas ragla naii y la de 4 en la carretera y quería cambiar de patrón, pero necesitava un patrón sencillo para hacer muchas camisetas en poco tiempo 🙂

El modelo es el 19 (Be Cool= de la Ottobre 1/2015, en talla 104, que le va un poco grande a pesar de medir unos 103 cm pero así le dura más 🙂 La tela de estrellas la escogió él al verme con una falda que me he hecho utilizando esta tela (cuando consiga fotos os la enseño!).

IMG_4565

Fotos fetes al Caixafòrum//Fotos hechas en el Caixaforum

 

Com que tota d’estrelles em semblava massa estrelles, l’esquena i una màniga l’he fet amb una tela beig que penso que combina molt.

Toda de estrellas me parecía demasiadas estrellas, la espalda y una manga las hice con una tela beis que creo que combina mucho.

IMG_4562

La samarreta està cosida amb overlock i totes les vores estan fetes amb la màquina plana, amb una puntada “recta per teixits elàstics” que encara no havia provat. Haig de dir que estic molt contenta de com ha quedat la samarreta.

La camiseta está cosida con overlock y todos los dobladillos están hechos con la máquina plana, con una puntada “recta para tejidos elásticos” que todavía no había probado. Tengo que decir que estoy muy contenta de como ha quedado la camiseta.

IMG_4568

I el detallet de l’etiqueta, que en vaig comprar unes quantes i encara no les havia estrenat.

Y un detallito de la etiqiueta, que compré unas cuantas y todavía no las había estrenado.

IMG_4567

 

La tela d’estrelles la vaig comprar de rebaixes a Telas Pedro

La tela beix és dels Encants, a 2 euros el metre i de bon gramatge i tacte 🙂

L’etiqueta és de Alles für selbermacher, una tenda no massa barata però que tenen teles precioses.

El puny que he posat al coll, de La Pantigana.

 

La tela de estrellas la compré de rebajas en Telas Pedro

La tela beis es de Els Encants, a 2 euros el metro y con buen gramaje y tacto 🙂

La etiqueta es de Alles für selbermacher, una tienda no muy barata pero que tienen telas preciosas.

El puño del cuello, de La Pantigana.

 

 

I enllaço l’entrada al blog Fans de Ottobre design, el coneixeu?

Y enlazo la entrada en el blog Fans de Otobre design. ¿Lo conocéis?

 

8 pensaments sobre “Samarreta Be Cool de la Ottobre

  1. ¡Qué mona! Me encanta la distribución que has hecho con las telas lisa y estampada. ¡Igual te lo copio! El resultado es fantástico y la etiqueta, preciosa. Yo terminé una hace poco y a mi peque también le va grande la talla que usa normalmente. Creo que este patrón es anchito por aquello del hombro caído, ¿no?

    • Hola. Sí que atabala una mica!!
      Jo vaig, principalment: quan entres per la porta principal hi ha 3 passadissos (o 4) paralels que pugen. Els faig tots. I també, quan arribes a dalt de la pujada, hi ha dos passadissos que van a l’esquerra.
      A baix també hi ha parades però no hi vaig tant.
      On si vaig és a la zona d’entrant per la porta principal però cap a l’esquerra. Hi ha diverses parades de merceria on compro goma, fils, botons, cremalleres…

      De totes maneres, intento sempre anar-hi en dies laborables i al migdia o les 16h… Algun dissabte que hi he anat, sempre a primera hora i quan es comença a omplir tant marxo.

      I per altra banda hi ha una parada al carrer Tanger, que està allà al costat, que es diu Stocktextiles (ara no se el número pero per internet ho trobes)que és tipus Encants però una miqueta més cara (també tenen parada a Encants). Allà tenen moooolta cosa i atabala menys.

      Que tinguis sort! Val a dir que a vegades trobes molt i a vegades res…

      • Moltes gràcies!!!
        El proper dia aniré fent el recorregut que em dius… és que el dia que hi vaig anar vaig trobar poca cosa. A stocktextiles també hi he anat.
        Tot just vull començar a cosir roba pel meu fill, samarretes bàsicament, algun pantaló curt… sóc novatilla! I el que més em costa és trobar tela per samarreta una mica xula però econòmica perquè encara no en sé gaire. Encara no he trobat cap lloc on hi hagi una mica de varietat de colors i estampats xulos encara menys!
        Alguna recomanació?
        Punys on els compres?
        Merci!!!

      • Als Encants bàsicament trobo tela llisa de samarreta i a vegades ratlles.
        Els punys els compro a la Pantigana (online) i a vegades a stocktextils.
        Tela de samarreta estampada la compro a La Casa del Retall (al costat de Ribes i Casals). A 9’50€/m. Però si el teu fill no és massa gran amb mig metre fas una samarreta i te’n sobra per més coses 🙂
        Estampada tb pots mirar a Cal Joan (tenen facebook i pots fer comanda per email).
        Jo al principi només compraba tela llisa i si trobava ratlles als Encants, per això de que estava començant i em feia por cagar-la. Pots combinar colors i fer aplicacions a les samarretes.

Deixa un comentari

