Bola de purpurina

IMG_4366

Un projecte fàcil que em sembla que em va agradar més a mi que al meu fill 🙂

El blog Hasta el infinito y más allà va fer una mena de “cosim plegades” però per fer una bola de neu. Nosaltres l’hem fet més tard del compte i encara he trigat més a fer les fotos… però per fi la tinc!

Un proyecto facil que me parece que me gustó más a mi que a mi hijo 🙂

El blog Hasta el infinito y más allá hizo una especie de CC pero para hacer una bola de nieve. Nosotros la hicimos más tarde de lo que tocaba y todavía he tardado más a hacer las fotos…pero por fin la tengo!!

 IMG_4367

De tot el que es proposava, concretament hem fet servir:

  • 1 figureta del Doraemon que hem trobat per casa
  • 1 pot de vidre (potser massa gran perquè pesa una mica massa pel meu fill)
  • aigua destilada
  • silicona líquida per enganxar la figureta
  • purpurina

I bé, poca cosa més per explicar. A mi m’agrada i la tinc a una prestatgeria de casa 🙂

De todo lo que se proponía, concretamente hemos usado:

  • 1 figurita de Doraemon que estaba por casa.
  • 1 bote de cristal (quizás demasiado grande para mi hijo, pesa mucho!)
  • agua destilada
  • silicona líquida para pegar la figurita
  • purpurina

Y bién, poca cosa más para contar. A mi me gusta i la tengo en una estantería de casa 🙂

IMG_4369

Passeu pel recopilatori per veure més boles de neu!

¡Pasad por el recopilatorio para ver más bolas de nieve!

Anuncis

Un pensament sobre “Bola de purpurina

Deixa un comentari

