Intercanvi II / Trueque II

Fa uns mesos vaig fer un intercanvi amb la Maitane (us el vaig ensenyar aquí).

Doncs fa un parell de dissabtes en vam fer un altre, però millor encara: en persona!!! La Maitane i la seva família van venir a passar un cap de setmana a Barcelona, i un dels objectius del viatge era comprar teles 🙂

Així que dissabte al matí vam quedar ben aviat per anar als Encants abans que s’omplís massa, després a Stocktextils, esmorzar, metro fins a Ribes i Casals (a rebentar! vam marxar sense comprar res) i samarreta a La Casa del Retall. Va ser un matí molt productiu, vam trobar teixits interessants i bé de preu, vam xerrar molt de costura i de tot, vam caminar un munt i ens ho vam passar molt bé!

Hace unos meses hice un intercambio con Maitane (os lo enseñé aquí).

Pues hace un par de sábados hicimos otro pero mejor todavía: en persona!! Maitane y su familia vinieron a pasar un fin de semana en Barcelona, y uno de los objetivos del viaje era comprar telas 🙂

Así que el sábado por la mañana quedamos pronto para ir a Els Encants antes de que se llenase demasiado, después a Stocktextils, desayunar, metro hasta Ribes i Casals (a rebentar! nos fuimos sin comprar nada) y camiseta en La Casa del Retall. Fué una mañana muy productiva, encontramos tejidos interesantes i bién de precio, hablamos de costura y de todo, caminamos mucho y nos lo pasamos muy bien!

comprant

Aquí estoy con mi Seronda tocando todas las telas para ver qué son 🙂 Y Maitane con abrigo de “vengo del norte” aunque en Barcelona estábamos como a 20 grados, ja ja!

I mentre fèiem el cafè vam poder donar-nos el que havíem cosit per l’intercanvi.

La Maitane li va cosir al Bernat aquesta dessuadora amb una aplicació de llop genial. M’encanta, i al Bernat també. És un patró de una Ottobre d’aquest any però un exemplar que no tinc, d’abans que es publiquessin en castellà.

Y mientras tomábamos café pudimos darnos lo que nos habíamos cosido para el truque.

Maitane le cosió a Bernat esta sudadera con una aplicación genial de lobo. Me encanta, i a Bernat también. Es un patrón de una Ottobre de este año pero un ejemplar que no tengo, de antes que se publicaran en castellano.

IMG_4171

I jo a la seva filla li vaig cosir aquesta samarreta llarga (patró Raglan Naii, of course!) …

Y yo a su hija le cosí esta camiseta larga (Patrón Raglan Naii, of course!)…

IMG_4122

 

…i aquesta faldilla, patró inventat i que m’agrada molt com ha quedat. Estic pensant en adaptar el patró a més talles i fer un tutorial, però ja sabeu que a vegades el meu cap va massa ràpid pel temps que tinc…

…i esta falda, patrón inventado i que me gusta mucho como ha quedado. Estoy pensando en adaptar el patrón a más tallas y hacer un tutorial, pero ya sabéis que a veces mi cabeza va demasiado rápido para el tiempo que tengo…

faldilla Nare

Però a més a més, la Maitane també em va cosir… una Gorrofanda!!! (Patró propi) que m’encanta! Aquí em veieu a l’ascensor, anant a currar i amb cara de fred (tot i que no hem baixat de 10 graus!)

Pero además Maitane me cosió… una Gorrofanda!! (patrón propio) que me encanta! Aquí me veis en el ascensor y yendo a currar con cara de frío (aunque no hemos bajado de 10 grados todavía!)

gorrofanda

I mireu els detallets de la Gorrofanda ❤

Y mirad los detallitos de la Gorrofanda ❤

IMG_4170

I em va regalar: plàstic màgic (uau! feia molt que el volia probar!), flock, que just me n’he comprat però no estrenat (però el seu és no-peludet que d’aquest no en tinc!), un patró d’una faldilla que ella fa molt (i que ja veureu per aquí) i un retall d’una tela peludeta com de “Monstre de les galetes” que no sé què en faré. De moment el Bernat i jo l’hem estat abraçant! és taaaant fineta!! 🙂

Y me regaló un montón de cosas: plástico mágico (uau! hacía mucho que quería probarlo!) flock, que justo me he comprado pero no estrenado (y el suyo es no-peludito, de este no tenía!), un patrón de una falda que ella hace mucho (y que ya veréis por aquí) y un retal de una tela peluda como de “Monstruo de las galletas” que no sé para qué usaré. De momento Bernat y yo la hemos estado abrazando. Es taaaaan finita!! 🙂

IMG_4201

¿Veis la tela que es como de peluche?

 

I no podia acabar aquest mega post sense ensenyar el que vaig comprar 🙂

Y no podía acabar este mega-post sin enseñar lo que compré 🙂

IMG_4198

Sudadera perchada amarilla y jeggins de Encants, sudadera no perchada negra de Stocktextils, camiseta verde con topitos rosa de la Casa del Retall con tara (1’50 m por 6 euros, tiene unas manchas pero no es muy grave) y camiseta de herramientas también de la Casa del Retall, medio metro, y al pagar vi que estaba rebajada, bién!!

3 pensaments sobre “Intercanvi II / Trueque II

  1. Júlia! Me encanta el post, gracias!! Os esperamos algún día por el “norte”, a ver que abrigo me traes, creo que necesitarás algo más que tu Seronda jejeje (me ha hecho mucha gracia)!!
    Espero volver “pronto” y volver con otra compra productiva, yo feliz!! Nare está encantada y ayer (como pudiste ver) estrenó la falda, tuve que explicar a todo el mundo que no he sido yo jejeje, triunfó! Besarka bat!

Deixa un comentari

