Too wild for you?

…doncs una mica, la veritat!
Però si una cosa m’agrada d’aquest boom de costura que hi ha, de la quantitat de blogs, amigues que cusen etc és precisament cosir en companyia, apuntar-me a Cosim Plegades, reptes… així que quan vaig veure que La Pantigana demanava voluntàries per cosir la tela salvatge m’hi vaig apuntar sense pensar.
Mai m’hagués comprat aquesta tela, les que em coneixeu ho sabreu. I mentre cosia li anava dient al meu company: “a males ho faré servir de pijama”. Doncs sabeu què? ara m’agrada bastant!!

…pues un poco, la verdad!
Pero si una cosa me gusta de este boom de costura que hay, la cantidad de blogs, tener amigas que cosen etc es precisamente coser en compañía, apuntarme a CC, retos… así que cuando vi que La Pantigana pedía voluntarias para coser tela salvaje me apunté sin dudar.
Nunca me hubiese comprado esta tela, las que me conocéis lo sabéis. Y mientras cosía le iba diciendo a mi compañero: “a malas la usaré de pijama”. Pues sabéis qué? ahora me gusta bastante!!

quin

hasta hice bocetos para decidir qué coser… con lo mal que dibujo!! 🙂

Li he donat mooooltes voltes al tema. Vaig tenir clar relativament ràpid que cosiria una samarreta, però quina? com? A més, havia demanat només 50cm de tela pel que tampoc donava per gaire. I la pressió de “com la cagui em quedo sense tela!!”.

Al final ha anat tot bé, la samarreta m’agrada, m’ho he passat bé cosint-la i m’ha agradat participar al repte. Gràcies La Pantigana per organitzar aquests “saraos” i posar-nos reptes!

Le he dado muuuuchas vueltas al tema. Tube claro relativamente rápido que coseria una camiseta, pero cual? como? Además, había pedido sólo 50 cm de tela por lo que tampoco daba para mucho. Y la presión de “como la cague me quedo sin tela!!”.

Al final ha ido todo bé, la camiseta me gusta, me lo he pasado bien cosiendo y me ha gustado participar en el reto. Gracias La Pantigana por organizar estos “saraos” y ponernos retos!

IMG_4227

La samarreta és el patró Arorua de La Pantigana, que m’agrada molt i és la tercera que cuso (i ara veig que potser em va una mica gran de sises/mànigues, com no ho he vist fins a la tercera??). I ja que estàvem de repte he provat dues coses noves:
-L’he cosit deixant la costura de la over per fora i aplanant-la després amb una puntada recta, com explica la Naii en aquesta entrada. M’agrada bastant! Ara, no sabeu la de proves que vaig fer amb la over per aconseguir una puntada decent, ja que el punt negre és massa fi i costava una mica…
-Els punys també me’ls he inventat i m’agrada molt com queden, aprofitable per alguna dessuadora. És tela de puny per fora i tela wild per dins. Són més llargs expressament per dur-los doblegats i que es vegi la tela de dins.

La camiseta es el patrón Arorua de La Pantigana, que me gusta mucho y es la tercera que coso (y ahora veo que quizás me va un poco ancha de sisas/mangas, ¿como no lo he visto hasta la tercera??). Y ya ue estábamos de reto, he probado dos cosas nuevas:
-La he cosido dejando la costura de la over por fuera y aplanando con una puntada recta, como explica Naii en esta entrada. Me gusta bastante! Ahora, no sabéis la de pruebas que hice con la over para conseguir una puntada decente, ya que el punto negro es una tela demasiado fina y costaba un poco…
-Los puños me los he inventado y me gusta como quedan, aprovechable para hacerlos un día en una sudadera. Es tela de puño por fuera y tela wild por dentro. Son más largos expresamente para llevarlos doblados y que se vea la tela por dentro.

IMG_4234

Creo que tendré que volver a coser el faldón porque ahora veo que la tela me hace arrugas, arggg!

Finalment li he posat un faldó i el coll en tela wild.

Y finalmente le he puesto un faldón y el cuello en tela wild

IMG_4229

¿no os encanta esta espalda de la Arorua?

 

Les teles són:
Tela wild i puny negre de La Pantigana
Tela negra dels Encants

Fotos: a Nulles (Alt Camp) a 7ºC. Quin fred!!!

Las telas son:
Tela wild y puño negro de La Pantigana
Tela negra de Els Encants

Fotos en Nulles, cerca de Valls, a 7ºC. ¡qué frío!!

IMG_4245

Us agrada la meva Arorua salvatge? Si vols estar al día del blog i més, passa’t pel Facebook de Fentpensantdient.

Os gusta mi Arorua salvaje? si quieres estar al día del blog y más, pásate por el Facebook de Fentpensantdient.

aquí el resto de las participante del reto salvaje:
Lunes 17 de Noviembre: La Pantigana
Martes 18 de Noviembre: Cortocosoymelopongo
Miércoles 19 de Noviembre: Siempre hay una mano
Jueves 20 de Noviembre: Érase una ves
Viernes: Trapeando
Lunes 24 de Noviembre: Rojo Ababol
Martes 25 de Noviembre: El Arca de Glops
Miércoles 26 de Noviembre: Cosas de Harne
Jueves 27 de noviembre: Mi Rincón de Mariposas
Viernes 28 de Noviembre: Feito de Lua
Lunes 1 de Diciembre: Monda Lironda
Martes 2 de Diciembre: Enredos de colores
Miércoles 3 de Diciembre: Agulla e Fio
Jueves 4 de Diciembre: La Lio-Parda
Viernes 5 de Diciembre: Cusart
Lunes 8 de Diciembre: Ple de Felicitat
Martes 9 de Diciembre: Costuritas para todos
Miércoles 10 de Diciembre: Fentpensantdient
Jueves 11 de Diciembre: Tijeras y sartenes
Viernes 12 de Diciembre: Sewingadicta
Advertisements

9 pensaments sobre “Too wild for you?

  1. Quina samarreta tan xula!!! Molt objectiva no sóc, ja t’ho pots imaginar, aquesta samarreta és com una filla, jejeje. Ara de debó, m’agrada molt en negre amb el coll, faldó i punys en aquesta tela no gens fàcil. I el detall de deixar la costura vista va genial per a accentuar les diferents parts de la samarreta quan es fa en un sol color.
    Enhorabona, molt bona feina.

  2. Retroenllaç: Calcetes/Braguitas | FentPensantDient

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s