Vestit Osha

Com segurament ja sabreu, el blog Mi Rincón de Mariposas està de celebració i està organitzant un seguit de Cosim Plegades. El primer, aquesta samarreta Osha.

Como seguramente sabréis, el blog Mi Rincón de Mariposas está de celebración y está organizando unos Cose Conmigo. El primero, esta camiseta Osha.

Val a dir que aquest tipus de mànigues “de rat penat” no m’agraden massa però vaig veure, quan anunciava que faria un altre cosim plegades d’Osha infantil que deia que en la versió per nen només calia reduir una mica la sisa.

Així que vaig fer això, reduir la sisa. Per si ho voleu fer: he fet servir la talla L però en arribar a la màniga he fet servir l’amplada de la talla S. A veure si en aquesta foto es veu més clar que amb les meves explicacions 🙂

Tengo que decir que estas “mangas de murcielago” no me gustan mucho, pero vi que cuando anunciava el CC de la Osha infantil decía que para la versión de niño solo se tenía que reducir un poco la sisa.

Así que esto hice: reducir la sisa. Por si lo queréis hacer: he utilizado la talla L pero al llegar a la manga he usado el ancho de la talla S. A ver si con la foto se ve más claro que con mis explicaciones 🙂

IMG_4113

I tot i això, com que no ho tenia clar del tot, vaig fer servir una tela barata dels Encants, que és molt xula però moooolt fineta. Vaig patir amb l’overlock fins que vaig descobrir que movent la palanqueta de “l’arrastre” cap al 2 la tela corria millor. I la samarreta és bastant transparent però me la poso amb una samarreta de tirants a sota i au 🙂

Al final m’agrada molt. L”he allargat una mica per covertir-la en vestit i dissabte la vaig estrenar i el meu fill em va fer unes fotos.

Y a pesar de las modificaciones del patrón, seguía sin tenerlo muy claro por lo que usé una tela barat de Els Encant, que es muy chula pero muuuy finita. Sufrí bastante con la overlock hasta que descubrí que moviendo la palanquita del arrastre hacia el 2 corria mejor. Y la camiseta es bastante transparente pero me la pongo con una camiseta de tirantes debajo y ya 🙂

Al final me gusta mucho. La he alargado un poco para convertirla en vestido y el sábado la estrené y mi hijo me hizo unas fotos.

IMG_4085

 

La tela de samarreta lila és d’Els Encants. Els punys de Stock Textiles. La tela de samarreta de ratlles blaves la vaig comprar en una de les tendes alemanyes de Dawanda però no recordo a quina.

La tela lila es camiseta de Els Encants. Los puños son de Stock Textiles. La tela de camiseta de rayas azul es de una de las tiendas alemanas de telas en Dawanda pero no recuredo cual.

IMG_4090

I amb aquesta entrada participo a RUMS!

Y con esta entrada participo en RUMS!

 

Anuncis

19 pensaments sobre “Vestit Osha

  1. Me pasa un poco como a ti, que buena idea lo acabar en la sisa en la talla S. Te ha quedado fenomenal me encanta ese largo para llevarla como tu con unos leggings.

  2. Retroenllaç: Pantalons TAU | FentPensantDient

  3. Retroenllaç: Mini-Osha | FentPensantDient

  4. Retroenllaç: Una altra MiniOsha / Otra MiniOsha | FentPensantDient

Deixa un comentari

