Raglans, raglans, raglans…

Ja us vaig ensenyar el pijama que vaig cosir a partir del patró de la Raglan Naii. També vaig cosir dues samarretes més amb el mateix patró, que ha vingut el fred!! Avui us en ensenyo una i la setmana vinent l’altra.

Ya os enseñé el pijama que cosí a partir del patrón de Raglan Naii. También cosí dos camisetas más con el mismo patrón, que ha llegado el frío!! Hoy os enseño una y la semana que viene la otra.

IMG_4024

Aquesta l’he fet una mica llargueta, sense pasar-se i que sembli un vestit, tapa bé els ronyons i és molt còmode. La tela d’animals l’he combinat amb ratlles que no tenia massa clar si seria massa estampat junt però un cop cosida m’agrada bastant el resultat. I també em vaig arriscar amb el puny, que havia comprat aquest groc i el tenia sense estrenar perquè no m’agradava massa. Doncs queda xulíssim, no? 🙂

Esta la he hecho un poco larga, sin pasarse y que parezca un vestido, tapa bien los riñones y es muy cómoda. La tela de animales la he combinado con la de rayas aún no tener muy claro si quedaría bien. Lo mismo me pasaba con el puño amarillo, que lo tenía un poco abandonado por no ver nunca el momento de usarlo, y al final me gusta mucho el resultado. ¿Os gusta?

IMG_4026

Com veieu he posat punys una mica amples a les mànigues i puny als baixos. I la cagada del dia 🙂 Vaig voler posar una etiqueta al puny de baix i… l’he posat per dins!! Hihi!

Como veis he puesto puños un poco anchos en mangas y bajos. Y la cagada del día 🙂 Quise poner una etiqueta al puño del bajo y… ¡la he puesto por dentro! jiji!

 IMG_4027

 

Anuncis

2 pensaments sobre “Raglans, raglans, raglans…

  1. Retroenllaç: Hello Shark | FentPensantDient

Deixa un comentari

