Llibreta tunejada / Libreta tuneada

collage

 

Fa un mes La Lío ens va ensenyar la seva carpeta tunejada i ens va proposar tunejar la nostra.

Les manualitats no són lo meu, això de la costura és l’excpeció de confirma la regla, però no em vaig poder resistir a tunejar una llibreta que m’acabava de comprar per apuntar coses de costura, projectes, esboços…

No és massa elaborada i de moment ja he vist carpetes i llibretes que li donen mil voltes. A més a més em vaig oblidar d’enganxar la tira de trapillo al cercle central, pel que al final ha quedat suelta.

 

Hace un mes La Lío nos enseñó su carpeta tuneada i nos propuso tunear la nuestra.

Las manualidades no son lo mío, esto de la costura es la excepción que confirma la regla, pero no me pude resistir a tunera una libreta que me acababa de comprar para apuntar cosas de costura, proyectos, bocetos…

No es demasiado elaborado i de momento ya he visto carpetas y libretas que le dan mil vueltas. Además me olvidé de pegar la tira de trapillo en el círculo central por lo que al final ha quedado suelta.

I ja plena de projectes, alguns dels quals els veureu en breu per aquí ***** Y ya llena de proyectos, algunos los veréis en breve por aquí

I ja plena de projectes, alguns dels quals els veureu en breu per aquí
*****
Y ya llena de proyectos, algunos los veréis en breve por aquí

 

Però he après:

-que si poses fiselina de doble cara i planxes sobre cartró (poquet!) la tela es queda enganxada

-que la silicona líquida (en fred) enganxa molt i va molt bé (el botó de “handame” està enganxat amb això)

-que m’agrada tunejar carpetes/llibretes

-que no se’m dóna massa bé tot el que sigui decorar…

-…però que m’agrada com ha quedat la llibreta!

 

Gràcies La Lío!!!

 

Pero he aprendido:

-que si pones fiselina de doble cara y planchas sobre cartón (poquito!) la tela se queda pegada

-que la silicona líquida (en frío) pega mucho y va muy bien (el botón de “handmade” está pegado con esto)

-que me gusta tunear carpetas/libretas

-que no se me da muy bien todo lo que sea decorar…

-…pero que ¡me gusta como ha quedado la libreta!

Gracias La Lío!!

Anuncis

3 pensaments sobre “Llibreta tunejada / Libreta tuneada

Deixa un comentari

