Faldilla semi-circular.

IMG_3564

El 30 de juny vaig estar a Ribes i Casals i La Casa del Retall i ja tenien molta cosa de rebaixes. Aquesta tela en concret no sé on la vaig comprar però em va encantar i em va costar uns 4 euros el metre 🙂

El 30 de junio estube en Ribes i Casals y en La Casa del Retall y ya tenían mucha cosa de rebajas. Esta tela en concreto no recuerdo donde la compré pero me encantço y me costó unos 4 euros el metro 🙂

IMG_3570

Volia fer una faldilla semi-circular (només tenia un metre de tela i no donava per més) però tot el que vaig trobar per internet per intentar dibuixar-la no ho entenia massa. Sobretot, no veia com calcular el radi del “forat” de la cintura. Al final, amb l’ajuda de la meva tia que és arquitecte i això de la geometria no se li dóna tant malament com jo, vam treure la fórmula i vam dibuixar la faldilla, directament sobre la tela.

Quería hacer una falda semi-circular (sólo tenía un metro de tela y no daba para más) pero todo lo que encontré por internet para intentar dibujarla no lo entendía. Sobretodo, no veia como calcular el radio del “agujero” de la cintura. Al final, con la ayuda de mi tia que es arquitecto y eso de la geometría no se le da tan mal como a mi, conseguimos sacar la fórmula y dibujamos la falda, directamente sobre la tela.

IMG_3552

Aquestes faldilles es cusen en un plis, puny a la cintura i overlock per estalviar-se vora. Tota contenta me la poso un dia per anar a treballar i el meu company em diu “ei, que se’t veuen les calces!!” 😀 Resulta que la tela és bastant fina i a contrallum transparenta!! Sort que li vaig ensenyar abans de sortir! 🙂

Al final em va tocar desfer, tallar una faldilla igual en una tela negra de cotó (del Ikea, a 1’99€/m em sembla) i tornar a cosir la faldilla però aquesta vegada doble. Ara sí, i al ser doble ha quedat amb una mica més de cos, que crec que és millor.

Estas faldas se coses en un plis, puño en la cintura y overlock para ahorrarse dobladillo. Toda contenta me la pongo un dái para ir a currar y mi compañero me dice “¡eh! ¡se te ven las bragas!! 😀 Resulta que la tela es bastante fina ¡¡y a contraluz transparenta!! ¡Suerte que se la enseñé antes de salir! 🙂

Al final me tocó deshacer, cortar otra falda igual en tela negra de algodón (de Ikea, creo que a 1’99 €/m) y volver a coser al falda pero esta vez doble. Ahora sí, y al ser doble tiene un poco más de cuerpo, que creo que queda mejor.

 IMG_3569

Tinc una altra tela per fer-me una altra faldilla semi-circular. Us interesa un tutorial? És senzillíssim, crec que és una bona peça per atrevir-se a cosir roba. Intento enllestir-lo per dijous vinent.

Tengo otra tela para hacerme otra falda semi-circular. Os interesa tutorial? Es muy sencillo, creo que es una buena costura para atrevirse a coser ropa. Intento tenerlo para el próximo jueves.

 IMG_3558

I ara a veure RUMS! 🙂

Per cert, us recordo que des de fa unes setmanes vaig obrir un FB del blog.

Y ahora a ver RUMS 🙂

Por cierto, os recuerdo que desde hace unas semanas abrí un FB del blog.

Anuncis

18 pensaments sobre “Faldilla semi-circular.

  1. ostres, jo tinc un llibre de l’any de la picor q explica totes aquestes fórmules i càlculs. Si algun altre dia necessites alguna cosa ho dius! Jo em vaig fer una faldilla estil la teva seguint les explicacions. És molt divertit! és com tornar a l’escola a fer dibuix tècnic! jeje (llàstima q llavors no sé cosir prou i em va sortir una mica xurro la faldilla… :P)

  2. Yo tambien intenté hacer esta falda y el resultado fue que el hueco de la cintura quedó pequeño. . Me pareció seguir bien las instrucciones ..misterio..jajajaja
    Me gusta la tuya. .te dio trabajo pero al final quedó muy bien!!

  3. Retroenllaç: Tutorial faldilla semi-circular o de mitja capa /Tutorial falda semi-circular o de media capa | FentPensantDient

Deixa un comentari

