Samarretes de 4 anys /Camisetas de 4 años

Publico poc. Molts encàrrecs, poc temps per cosir, el Bernat té horaris d’estiu i va a dormir tard… Però vaig esgarrapant estones i tinc algunes coses a mitges que espero anar ensenyant els propers dies. I no m’he oblidat del tuto de ronyonera, eh? però necessito una estona per cosir-ne una altra i fer fotos!! 🙂

Publico poco. Muchos encargos, poco tiempo para coser, Bernat con horarios de verano… pero voy encontrando ratitos y tengo algunas cosas a medias que espero ir enseñando los próximos días. I no me he olvidado del tuto de riñonera, eh? Pero necesito tener un rato para coser otra y poder hacer fotos!! 🙂

20140701-105446.jpg

Avui és l’aniversari del Bernat i li he cosit i regalat aquestes dues samarretes. La de pirates és la Raglan Naii. La de tirants és aquesta samarreta de la Dana Made it, un patró gratuït de samarreta en talla 4-5 anys que es pot cosir de tirants o amb màniga.

Hoy es el cumple de Bernat y le he cosido y regalado dos camisetas. La de piratas es la Raglan Naii. La de tirantes es esta camiseta de la Dana Made it, un patrón gratis de camiseta en talla 4-5 años que se puede coser de tirantes o con manga.

20140701-105458.jpg

El puny de la de tirants m’ha quedat una mica massa estirat i fa arrugues. En canvi estic bastant contenta del coll de la de pirates. El puny gris és de la Pantigana, que té la textura justa per colls. En canvi el taronja és de fa temps (no sé on el vaig comprar) i és més gruixut, potser massa per samarretes.

El puño de la de tirantes me ha quedado un poco demasiado estirado y hace arrugas. En cambio estoy bastante contenta con el cuello de la de piratas. El puño gris es de la Pantigana, que tiene la textura ideal para cuellos. En cambio el naranja es de hace tiempo (no recuerdo donde lo compré) y és más grueso, quizás demasiado para camisetas.

He seguit insistint amb l’agulla doble per fer els repunts de coll, sises, baixos… Tinc tres mides diferents (de separació entre agulles). Vaig començar amb la més ample i en una de les dues agulles s’escapaven els punts i se’m tencava el fil. Al final vaig canviar l’agulla i vaig posar una més prima i va anar molt millor. És una bona manera de fer la vora de les samarretes, perquè quedi elàstic i no cal fer un zigzag.

He seguido insistiendo con la aguja doble para repuntes, cuellos, bajos… tengo tres medidas y al principio cosí con la más ancha y se me rompía el hilo, se saltaban puntadas… Al final cambié a una más estrecha y lo solucioné.

20140701-105510.jpg

La tela de pirates és de La Casa del Retall i la granat d’Els Encants. La de ratlles la tinc fa temps i no ho tinc clar 🙂

La tela de piratas es de La Casa del Retall (tienda física de Barcelona) i la granat de Els Encants. La de rayas hace tiempo que la tengo y no lo recuerdo 🙂

8 pensaments sobre “Samarretes de 4 anys /Camisetas de 4 años

Deixa un comentari

