Motxilla Pandielleando. #RUMS

(En castellano al final)

 

Per fi torno a tenir una mica de temps per cosir per mi.

Últimament estic tenint uns quants encàrrecs de FentCosint i això fa que el temps que dedico a la costura se l’emporti sencer aquest altre projecte.

Això fa també que tingui el blog bastant abandonat, ja em perdonareu…

Però per fi he tingut algun ratet entre encàrrec i encàrrec i m’he cosit una cosa que fa temps que tenia en ment però empre passava alguna cosa al davant: la motxilla del CC de la Yolanda del blog Pandielleando va fer fa temps.

Aquí la teniu.

20140604-225813.jpg

No sé si us en haureu adonat però és la primera vegada que cuso alguna cosa per mi amb rosa i de fet crec que és la segona vegada que apareixen teles roses al blog. La primera va ser en l’intercanvi que vaig fer amb la Maitane. El repte que em va suposar que el color preferit de la seva filla fos el rosa em va fer adonar que a vegades el rosa queda bé, i que, com veieu, la combinació rosa i gri m’agraden (el vestit per la filla de la Maitane també va ser rosa i gris).

20140604-225853.jpg

El tutorial és molt clar i és una motxilla bastant senzilla de fer. Li he afegit una butxaca a dins que m’ha quedat una mica xurro però era la primera vegada que posava una cremallera d’aquest tipus i he preferit practicar amb alguna cosa per mi. N’hi haurà més i ja em quedaran millor, no? 🙂20140604-225845.jpg

I amb aquesta entrada participo a la 23a edició de la RUMS (cosir-se roba per una mateixa). Passeu a veure què ha cosit la resta de participants.

20140604-225901.jpg

Les teles son:

Tela gria llisa i loneta interior, de Teixit Ferran.

Tela estampada de la butxaca de Telaria (i m’encanta!!)

El “passacordó” és samarreta, un retallet de la que em va regalar la meva amiga Judit pel vestit de l’intercanvi.

Les tires són de trapillo, dels “xinos”.

20140604-225828.jpg

__________________________________en castellano_______________________________________

Por fin vuelvo a tener un poco de tiempo para coser para mi.

Últimamente estoy teniendo unos cuanto encargos de FentCosint y eso hace que el tiempo que dedico a la costura se lo lleve entero este otro proyecto.

Eso hace también que tenga el blog bastante abandonado, ya me perdonaréis…

Pero por fin he tenido algún ratito entre encargo y encargo y me he cosido una cosa que hace mucho tiempo que tenía en mente pero que siempre pasaba a un segundo plano con cosas más “urgentes” por delante: la mochila del CC que Yolanda del blog Pandielleando hizo hace tiempo.

Aquí la tenéis

20140604-225813.jpg

No se si habréis visto pero es la primera vez que coso algo para mi en rosa y de hecho creo que es la segunda vez que aparecen telas rosas en el blog. La primera fué en el trueque que hice con Maitane. El reto que me suposo que el color preferido de su hija fuera el rosa me hizo ver que a veces el rosa queda bien, i que, como veís, la combinación rosa y gris me gustan (el vestido para la hija de Maitane también era rosa y gris).

20140604-225853.jpg

El tutorial es muy claro y es una mochila bastante sencilla de hacer. Le he añadido un bolsillo dentro que me ha quedado un poco mal pero era la primera vez que ponía una cremallera de estas y he preferido practicar con algo para mi. Ya pondré más y algún dia me quedaran mejor, no? 🙂

20140604-225845.jpg

Y con esta entrada participo en la RUMS.

20140604-225901.jpg

Las telas son:

Tela gria lisa y loneta interior, de Teixit Ferran.

Tela estampada del bolsillo de Telaria (y me encanta!!)

El “passacordón” es camiseta, un retalito de la que me regaló mi amiga Judit para hacer el vestido del trueque.

Las tiras de trapillo son del “chino”.

20140604-225853.jpg

Anuncis

7 pensaments sobre “Motxilla Pandielleando. #RUMS

    • Gràcies.
      Al meu fill li vaig cosir una similar i quan va arribar al cole i va veure que tots els nens portaven motxilles del decathlon en va demanar una igual (deia que volia una motxilla “dura”), així que li vam acabar comprant :-/

Deixa un comentari

