Mei-tai per jugar

Fa molt de temps que veig aplicacions en samarretes, coixins etc en forma d’arbre i m’encanten, però em faltava un lloc on posar-la 🙂

 

Hace mucho tiempo que veo aplicaciones en camisetas, cojines etc en forma de árbol i me encantan, pero me faltaba un sitio donde ponerla 🙂

 

IMG_2559

Quan una amiga em va encarregar un mei-tai per la seva filla vaig pensar que ja havia trobat el lloc 🙂

Està fet amb loneta i és reversible (tot i que per darrere és llis).

L’aplicació està feta amb teles de patchwork enganxades primer amb fiselina i cosides amb un zigzag estret pel voltant. El dibuix el vaig fer jo, que té mèrit si tenim en compte lo malament que dibuixo.

Quando una amiga me encargó un mei-tai para su hija pensé que ya había encontrado el sitio 🙂

Está hecho con loneta y es reversible (aunque por detrás es liso).

La aplicación está hecha con telas de patchwork pegadas primero con fiselina y cosidas con un zigzag estrecho. El dibujo lo hice yo, que tiene mérito si tenemos en cuenta lo mal que dibujo.

 

IMG_2560

Va ser xulo anar tallant fulles i decidir finalment quin seria el lloc de cadascuna.

Projecte ideal per gastar retallets de tela, per cert.

 

Me gustó ir cortando hojas y decidiendo cual sería el sitio de cada una. Proyecto ideal para gastar retalitos, por cierto.

 

IMG_2558

Aquest mei-tai va ser un encàrrec de FentCosint

Este mei-tai fue un encargo de FentCosint

 

Anuncis

Deixa un comentari

