Tauró, tauró a la vista…

Aquesta cançó la cantava l’any passat el meu fill a l’escoleta. Em pensava que se l’havien inventat però després vaig veure que no… 🙂

 

Prometo que és l’última que cuso aquesta temporada (bé, ho prometo amb la boca petita per si un cas)… Ara començaré amb les de tirants!!! muahahahha!!!

Sin título

 

El patró és la raglan de la Naii. Necessitava canviar una mica d’aires després d’haver fet 7 o 8 vegades el patró de 4 en la carretera i vaig repescar aquest de la Naii.

La tela de taurons la vaig comprar directament a una noia que venia “retalls” que li sobraven. L’estampat és bastant bonic i és un cotó de samarreta gruixut, però quan estires la tela es veu el blanc original de la tela. Suposo que hi ha diverses maneres “d’imprimir” la tela i aquesta és la pitjor 🙂

IMG_2536

Els punys són d’aquella tenda de Dawanda que us he dit més vegades, però acabo de fer una comanda a La Pantigana de punys i us ho recomano al 100%. El metre de puny val la meitat i són més amples!!

A baix li vaig fer una vora però no m’agradava gaire com quedava, i al probar-li la samarreta li anava llarguíssima. Així que al final, passada d’overlock i au! 🙂

IMG_2537

La tela grisa la vaig “xoriçar” d’una amiga, ja que aquesta samarreta la vaig cosir en una quedada d’aquestes de costura col.lectiva. M’encanta cosir en companyia 🙂

El patró el podeu comprar aquí, només val 5 euros i el fareu servir moooolt, us ho asseguro 🙂

 

Anuncis

Un pensament sobre “Tauró, tauró a la vista…

  1. pues esta muy chula la camiseta, este estampado esta guai, pena por la calidad del estampado, ya he visto algunas telas asi, eso también cuesta.

Deixa un comentari

