Una bosseta amb cremallera de regal

Haureu vist que últimament publico menys.

Des de setembre no cuino gairebé mai, el meu company és qui se n’encarrega ara que no treballa. Tinc poc temps per cosir, i una part l’he de gastar amb els encàrrecs de FentCosint (benvinguts siguin!). I les entrades de maternitat costen, cal pensar-les i cuinar-les mica en mica (menys alguna que escric com una vomitada, he he).

De moment, però, per dilluns tinc preparat un tutorial de l’objecte estrella de FentCosint, per si les que sabeu cosir us el voleu fer per vosaltres (socialitzem el coneixement!).

I avui us ensenyo una bosseta amb cremallera que va ser un detallet per una amiga que va fer 30 anys la setmana passada i ens va convidar a un vermut d’aniversari.

fentpensantdient_bossa amb cremallera

per davant

Li he agafat el gustillo a la boata. M’agrada com queden les bosses i bossetes… amb cos però tovetes 🙂

I per darrere

I per darrere

I mica en mica van millorant les cremalleres, tot i que encara no m’acaben de quedar del tot bé…

IMG_2184

I aquí una foto amb molta dosi de “photoshop” per intentar mostrar el to real del gris i que s’intueixin una mica els cercles de la tela vermella

Anuncis

Deixa un comentari

