Preparant-nos per la primavera

Aquesta vegada estic intentant ser previsora i ja he mirat com anem de roba d’estiu, per veure què farà falta renovar i poder fer jo el màxim de coses possibles.

De moment m’he proposat cosir 4 o 5 samarretes de màniga curta, i segurament després tocarà cosir alguns pantalons curts, com els shorts de Mrdm que vaig cosir l’any passat.

Així que de moment, samarreta nova!!

IMG_2085

Les butxaques sempre em queden tortes. Crec que se’m mouen al cosir-les… hauré d’embastar-les, o ho deixo així com a marca de la casa 🙂

Suposo que no cal que su digui quin patró he seguit, oi? Sí!! el de 4 en la Carretera!!! (versió nen, talla 4, m’aniga curta, coll rodó)

La novetat és que he cosit tota la samarreta amb overlock!! És la primera peça que cuso completament amb overlock sense tocar la màquina de cosir… em sembla que ens estem començant a fer amigues.

IMG_2079

Bé, la vora dels baixos i de la màniga l’he fet amb la màquina “normal”, però no sé mai com fer-les i no m’agrada gaire. He estat investigant però la meva màquina crec que no accepta agulla doble, i per tant si vull que sigui elàstic cal que faci puntada zig-zag o alguna de les especials elàstiques que té. Al final als baixos he fet puntada recta perquè aquella part no s’estira, però a la màniga, que és estreta, m’ha calgut fer un zigzag. Teniu altres idees per fer vores en tela elàstica?

màniga

Els colls em segueixen quedant una mica desbocats… Suposo que he de tibar més la tela del coll quan la cuso. Tot i això, per ser el primer que cuso amb overlock n’estic bastant contenta!

samarreta

La tela negra de samarreta és dels Encants (a 3 euros el metre i de molt bona qualitat!). La de ratlles és d’aquesta tenda online.

 

 

4 pensaments sobre “Preparant-nos per la primavera

    • Fliparàs amb els encants!! 🙂 I si vols aprofitar el viatge busca una botiga que es diu “stocktextiles” al carrer Tànger (tenen Facebook per saber l’adreça exacta). Als Encants tenen paradeta petita però a la botiga del carrer Tànger tenen molta més cosa (encara no hi he anat…)

  1. T’ha quedat molt bonica, i enhorabona per haver començat a trobar-li el truc a la overlock! Quan recuperi una mica de temps per mi i la costura, a veure si m’animo a comprar-me’n una…

    • jo la vaig comprar fa bastants mesos però costa ficar-s’hi, mirar instruccions, posar fils, provar tensions… però ara que ja tinc una mica el truquillo posat, veig que és una bona compra, la roba queda molt xula i cuses m´s ràpid (i t’estalvies temps de sobrefilar o fer vores)

Deixa un comentari

