Vestit 4ELC

Crec que ja el puc declarar el patró de l’any, i només estem a febrer 🙂

Després d’haver fet una samarreta  i una dessuadora pel meu fill, ara l’he fet en versió vestit 🙂

Sí, estic parlant del patró multi-versió de 4 en la Carretera.

A partir del patró de nena, màniga curta, sense el “fruncido” (no sóc capaç de trobar una traducció al català que em convenci…), l’he allargat una mica, perquè sigui una mena de vestit-samarreta-llarga, per dur amb malles o pantalons i que permeti enfilar-se a tot arreu sense problemes.

 

davant

Per davant…

Al final li vaig posar la franja als baixos de la mateixa samarreta d’estrelles, per donar-li una mica més de color. Bé, la veritat és que tenia el baix sobrefilat amb la overlock però no veia clar com fer la vora i al final em vaig decantar per aquesta opció 🙂

L’he fet amb tela de dessuadora d’estiu (és a dir, la que no és peludeta) i puny verd acanalat. La butxaqueta (ho sé, està torta, però el meu company em va dir que quedava bé i he passat de descosir-la, haha) està feta amb tela de samarreta.

darrere

…i per darrere

I per cert, trobeu les 5 diferències? 🙂

diferencies

A l’esquerra, el vestit. A la dreta, la dessuadora que li vaig fer al meu fill. Mateixes teles i mateix patró 🙂

Cada vegada ens estem fent més amigues, l’overlock i jo. El cap de setmana, després de desenfilar-la i tornar-la a enfilar, vaig aconseguir fer una costura de prova amb 4 fils que no se m’obria. Em falta millorar les corves (com costa!!!) i els acabats (inicis i finals de costura, rematar…). Mica en mica…

Les teles són: dessuadora vermella dels Encants i el puny i la samarreta de la butxaqueta i la franja d’una tenda online.

3 pensaments sobre “Vestit 4ELC

  1. M’agrada molt, son de les que la Itzà fa servir més, així que crec que me la copiaré quan aquesta punyetera neumonia em deixi estar…i jo com el Rafa, penso que la butxaca “no recta” queda molt bé, de fet a mi m’agraden mś així tenen més a veure amb les nostres personalitats,jjjj…sortint-nos del camí 😉

Deixa un comentari

