Un buff de flors

Fa temps vaig publicar un tutorial per cosir un buff. És una costura bastant senzilla i ideal per regalar.
El Nadal passat en vaig regalar 4 que vaig ensenyar aquí i n’he cosit més que no us he ensenyat.

IMG_1573

L’altre dia li deia a ma mare que on havia posat el buff que li havia regalat fa temps i ella em deia que no, que no en tenia cap. I al final tenia raó! n’he fet tants i regalat tants que ja no sé qui en té, així que el dia 5 a la tarda, amb l’ajuda del meu fill em vaig posar a cosir un buff per ma mare amb aquesta tela de Cal Joan que m’encanta (i que ja només me’n queden uns 10 o 15 cm… snif…).

IMG_1577

Aquesta vegada el vaig fer recte, sense la pestanya, amb dues files de snaps per cordar que permeten fer combinacions segons si el volem portar més o menys apretat.

IMG_1581

 

I una foto meva amb el buff posat perquè veieu com queda 🙂

IMG_1570

Un pensament sobre “Un buff de flors

Deixa un comentari

