Regal de Reis: Bossa de bicicletes

A casa meva per reis fem amic invisible entre tota la colla de cosines, tiets i tietes que som. A mi em va tocar la meva cosina i vaig decidir regalar-li una bossa.
És el mateix model que aquesta que vaig fer.me per mi però millorada.
És una mica més gran, que hi càpiga una carpeta i encara hi quedi espai per llibres o el tupper del dinar… També vaig fer el cul pla (a les fotos es veu el que vull dir) perquè quedés més ample.

IMG_1568

La vaig fer reversible, per si un dia es cansa de les bicicletes, tot i que la part interior és molt més sosa. Té una butxaca gran tancada amb un snap i per dalt es tanca amb un botó de fusta i una goma.

IMG_1563

La meva bossa la vaig encoixinar amb boata però em dóna problemes perquè em surten boletes (de la boata) per tota la superfície de la bossa. A algú li passa o sap per què pot ser? En tot cas, amb aquesta que era per regalar no me la volia jugar i li he posat polar per donar-li consistència. Fa la mateixa funció, no fa boletes i és més barat que la boata 🙂

IMG_1564

La tela granate i la verda de l’interior és de Cal Joan.
La de bicicletes (que m’encanta i ja me’n queda un trosset de res) és de Fabric.com.
La tela negra és de l’Ikea.
I el botó comprat a Borte Band Stoff, una tenda online d’Alemanya (a través de Dawanda).

Sé que vaig prometre tutorial però aquesta la vaig cosir amb certes presses i no va poder ser. Però en faré més 🙂

Deixa un comentari

