Bossa de dos colors

Si aneu seguint el blog haureu vist ja unes quantes bosses (1, 2 i 3). La majoria d’elles bastant senzilles, sense forrar, sense butxaques…
Perquè quedin amb una mica de cos, sempre faig servir loneta (les de l’Ikea normalment, que són barates) però tenia ganes de fer-me una bossa amb alguna tela d’aquestes de patchwork.
Aquestes teles són de cotó primert i necessitava una solució perquè la bossa tingués una mica de “cos”.
Mai ho havia fet però vaig decidir-me a fer la bossa encoixinada, és a dir, amb boata al mig i amb unes puntades més o menys decoratives per unir la boata amb la tela interior.

IMG_1431

La bossa és mida carpeta i a dins té una butxaca gran a una banda i dues a l’altra.

Les teles són totes cotó tipus patcwork. La verda i la de flors són de Cal Joan i la negra de l’Ikea.

La cinta és de cotó una mica gruixuda, molt agradable de portar perquè no es clava, i suficientment llarga per dur-la creuada però no excessivament si la volem portar a l’espatlla sense creuar.

Per tancar li he posat dos snaps a dalt.

El resultat a mi m’encanta i he decidit fer-ne algun altre per regalar amb algunes millores que he pensat. Si us interessa i em queden bé les fotos havia pensat fer-ne un tutorial. És una bossa senzilla de fer tot i que una mica entretinguda perquè has d’anar fent diferents passos.

I per cert, queda reversible (amb totes les costures amagades) així que segons com es dissenyin les butxaques pot ser una bossa 2 en 1 🙂

IMG_1427IMG_1428

Nota: sempre que penjo alguna cosa al blog poso la referència de tutorial, patró, etc que hagi seguit. Quan m’invento jo les mides etc i cuso sense patró, intento donar referències de mides i explicar alguns passos perquè si algú vol cosir una peça silimar ho pugui fer. D’aquesta bossa en concret intentaré fer un tutorial però si alguna vegada veieu alguna cosa i voleu saber com està cosit i necessiteu més informació, no dubteu a preguntar-m’ho en un comentari 🙂

