“Premis” dels blogs

Suposo que si navegueu sovint per blogs haureu vist que es donen “premis”, és a dir, una espècie de cadena on un blog concedeix un premi (simbòlic) a un o uns blogs, aquests el concedeixen a uns altres i etc.

El blog “En som dues” m’ha concedit un d’aquests “premis” que consisteix en contestar 11 preguntes i haver de concedir el premi a 11 blogs més i formular-los 11 noves preguntes.

Haig de reconèixer que des de que tinc el blog m’han concedit un o dos “premis” més d’aquests i la veritat és que he fet com si res. Em sap greu per la gent que els concediex, que fa la feina de pensar 11 blogs, pensar les preguntes etc, i després es troben amb una antisocial com jo que no contesta ni dóna senyals de vida 😉

Així que he pensat que, com a mínim, és un detall contestar les onze preguntes, però no triaré a ningú per donar-li el premi (el que no vulguis per tu, no ho vulguis per ningú, haha!).

Seriosament, gràcies al blog “En som dues” per haver pensat en mi. M’alegra saber que em seguiu i vulguis o no d’aquesta manera més gent pot conèixer aquest espai. Així que gràcies sinceres.

 

I aquí van les preguntes que m’han fet i les meves respostes.
. Et va costar molt trobar un nom pel blog?

No. Tenia clar que al blog hi volia incloure les coses que faig ara mateix (i que crec que poden interessar algú): tant manualitats (cuina, costura…) com reflexions sobre maternitat, criança… i vaig pensar que “Fentpensantdient” era un títol que resumia bé el que hi volia incloure (dir coses que faig i coses que penso).
. Hi dediques molt de temps?

Menys del que voldria. Les entrades de cuina i costura no són complicades. Cuso i cuino quan puc, no ho faig pel blog. I quan tinc una peça cosida o un plat cuinat, el fotografio ( de manera mediocre) i faig una entrada amb la recepta, el tutorial o el que sigui. Però m’agradaria tenir més temps per fer entrades de les altres, les de maternitat, criança… aquestes sí que me les penso, m’apunto idees, escric i reescric…
. Dediques molt de temps a mirar altres blogs?

Cada matí obro el bloglovin on hi tinc bastants blogs de cuina vegana i vegetariana, costura, criança… i em llegeixo les entrades que m’interessen.
. Quines coses positives obtens del teu blog?

M’agrada les relacions que s’estableixen. Els comentaris que deixen lectores, certs debats que es poden donar en algunes entrades…
. Quina virtut o virtuts diries que tens?

Uf! Això no ho sé contestar. I no és per modèstia, m’agradaria poder dir una virtut meva!
. I defecte?

Poca paciència?
. Quines aficions offline tens?

Ara mateix, les mateixes del blog, i la música! (canto en cors des de que tenia 5 anys, a part d’haver estudiat música molts anys, tocat instruments…)
. Què és el que més t´agrada fer el cap de setmana?

Estar amb el meu fill i el meu company. Sona a tòpic però és així. Odio haver d’anar a treballar cada dia i perdre’m tantes coses, tantes hores, del dia a dia de la meva família.
. Què et fa riure?

Queda molt cursi si dic que el meu company? 🙂
. I plorar?

Ufff moltes coses!!! Des de que sóc mare hi ha mil coses que em fan plorar! Històries, pelis, novel.les, converses… a la mínima ploro. I abans no em passava…
. Un consell per algú que comença?

Pel meu gust els millors blogs són els més autèntics, els que l’autor o autora escriu el que pensa o el que fa sense pensar tant en “l’audiència”. Evidentment, si fas un blog és perquè la gent el llegeixi i ha de tenir uns mínims. Però m’agraden els blogs que són sincers encara que potser no passarien cap “test” de marketing.

 

 

Anuncis

Deixa un comentari

