Raglan Naii (II)

Aquest patró donarà molt de sí! 🙂

Vaig cosir la primera a l’octubre i pel mig n’he cosit una altra que no us he penjat perquè vaig tallar la tela amb la direcció del fil del revés i vaig voler fer el coll amb FOE i ha quedat fatal. Així que la fem servir de pijama i no l’ensenyo 😉

foto 1-1

La fotografia no és lo meu. Samarreta arrugada i foto a contrallum. En una altra vida em dedicaré a aprendre’n i faré un blog d’aquests que tenen fotos precioses. De moment cuso, cuino i faig una foto com puc, amb el mòbil 😉

 

La tercera ha quedat millor. I com que de moment deixo el FOE aparcat (ja us vaig explicar que en l’armilla també havia tingut problemes per posar-lo) vaig voler provar de fer coll i mànigues amb una tira de biaix de la pròpia samarreta.

He combinat dos colors de les teles que vaig comprar als Encants l’altre dia. Són tela de samarreta bastant elàstica en les dues direccions i amb un tacte molt agradable.

He intercanviat tela de mànigues, colls i punys, i m’agrada molt com queda. Li volia estampar alguna cosa, o estrenar els retoladors de tela i fer-li un dibuix, però de moment així es queda.

foto 2

M’agraden els punys i coll així gruixuts, però potser pel coll o la tela és més rígida o s’ha de fer més prim perquè queda una mica desbocat.

Anirem millorant 🙂

foto 3-1

Heu vist la costura de la vora de baix de la samarreta? em saltaven els punts!! perquè passa això?? ho sabeu?

 

N’estic fent una quarta però he tornat a tallar la tela del cos amb el sentit del fil en horitzontal (Però què em passa????!!! jiji) però com que me n’he adonat bastant aviat l’he deixat a mig cosir per tornar a tallar el cos i acabar-la. Sort que totes aquestes cagades les faig amb teles molt barates o samarretes velles reciclades. M’arriba a passar amb un cotó d’aquests de 15 euros el metre i em moro.

El patró de la samarreta el podeu comprar aquí.

5 pensaments sobre “Raglan Naii (II)

  1. Hola guapa!
    Aquests “despistes” com tallar la tela del costat que no toca ens passen per tenir masses coses al cap!! (casi desgracio el vestit de l’altre dia tallant la tela amb els ocells del revés, sort que me’n vaig adonar a temps!) aixxx…
    Lo dels punts que salten… no sé perquè el punt n’és propens a fer-ho… al principi em passava molt (i no parava de cosir i descosir) i ara no tant, vaig comprovar que si anava massa a poc a poc o massa ràpid passava, en canvi amb una velocitat moderada no tant. Em temo que aquesta explicació no és gens tècnica i no sé si t’ajudarà gaire… Segur que algú sap ben bé perquè passa!
    Està molt bé quan un patró s’aprofita molt!! A per més raglans!! 😀

    • és que no sé on tinc el cap. I mira que amb el punt és més fàcil saber la direcció del fil…
      El tema dels punts que salten, m’havia passat algun cop amb zig-zag però mai amb puntada recta. Jo vaig més a sac i no descuso, jiji
      Acabo de netejar la màquina i engreixar-la, a veure si això ajuda (o sinó com a mínim anirà més fina!)

Deixa un comentari

